StoryEditor

Nový Samsung je naozaj ohnutý. Jeho obrazovku umiestnili na roh ulice

30.10.2015, 14:00
Predstavte si, že idete cez cestu a obrazovka vás upozorní, čo sa deje za rohom ulice. Tak vyzerá kampaň na nový Samsung Galaxy S6 edge +.

Samsung sa rozhodol pre kreatívnu kampaň svojho najnovšieho telefónu Samsung Galaxy S6 edge +. Kampaň sa inšpirovala samotným názvom produktu, keď na roh ulice vo Švédsku umiestnila interaktívny billboard. Ten sa chodcom prihovára a varuje ich, čo sa deje za rohom

Nejde ani o spropagovanie ohnutého okraja smartphonu, ale o jeho funkciu - živé oznámenia po okraji obrazovky. Preto umiestnili billboard na roh ulice, pripojili k nemu systém, vďaka ktorému mohol redakčný tím reagovať na konkrétne situácie na ulici. Ako je možné vidieť vo videu, náhodní chodci dostávali varovania, pokiaľ sa spoza rohu ulice práve blížil bicykel, pes či matka s kočíkom. Billboard dokonca radil okoloidúcim šoférom v parkovaní, či polichotil náhodným cudzincom poznámkou, že by vyzerali dobre ako pár.

Podobný motív využila prednedávnom aj spoločnosť JetBlue, ktorá taktiež umiestnila na ulicu interaktívny billboard, v ktorom sa letuška prihovárala okoloidúcim. Na tom by nebolo nič neobvyklé, keby každého z nich neprekvapila milou poznámkou priamo súvisiacou s ich osobou. Ukážku kampane priniesol portál creativity-online.com.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 04:41