Samsung sa rozhodol pre kreatívnu kampaň svojho najnovšieho telefónu Samsung Galaxy S6 edge +. Kampaň sa inšpirovala samotným názvom produktu, keď na roh ulice vo Švédsku umiestnila interaktívny billboard. Ten sa chodcom prihovára a varuje ich, čo sa deje za rohom
Nejde ani o spropagovanie ohnutého okraja smartphonu, ale o jeho funkciu - živé oznámenia po okraji obrazovky. Preto umiestnili billboard na roh ulice, pripojili k nemu systém, vďaka ktorému mohol redakčný tím reagovať na konkrétne situácie na ulici. Ako je možné vidieť vo videu, náhodní chodci dostávali varovania, pokiaľ sa spoza rohu ulice práve blížil bicykel, pes či matka s kočíkom. Billboard dokonca radil okoloidúcim šoférom v parkovaní, či polichotil náhodným cudzincom poznámkou, že by vyzerali dobre ako pár.
Podobný motív využila prednedávnom aj spoločnosť JetBlue, ktorá taktiež umiestnila na ulicu interaktívny billboard, v ktorom sa letuška prihovárala okoloidúcim. Na tom by nebolo nič neobvyklé, keby každého z nich neprekvapila milou poznámkou priamo súvisiacou s ich osobou. Ukážku kampane priniesol portál creativity-online.com.
Zdroj: Erika Brindzová