Coca-Cola je globálna značka, ale toto leto ukázala, že sa vie dobre trafiť aj do "lokálneho" vkusu.
V Turecku Coca-Cola využila veľmi silný hudobný motív, ktorý sa v letných spotoch nedal "prepočuť". Zvolila lokálny prístup, keď nasadila výlučne pre Turecko určenú kampaň Aç Bir Coca-Cola, teda v preklade "otvor Coca-Colu". Sprevádzal ju nielen hashtag #AçBirCocaCola, ale hlavne televízne spoty. Tie boli celé spievané. Súčasťou kampane bolo aj takmer 3-minútové video, ktorý na YouTube zaznamenalo skoro 6 miliónov prehratí.
Ako si všimol web campaignindia.in, Coca-Cola použila v reklame indickú skladbu Why This Kolaveri Di, akurát prespievanú do turečtiny. Za kampaňou stojí agentúra Vietnam.
Takto vyzerá celé video aj kratšie verzie:
https://youtu.be/H0GrJfaucWA
https://youtu.be/4S7vG7Ot82Q
https://youtu.be/McGbymsc3MU
https://youtu.be/WP3AYWmfVuo