The Y je nezisková organizácia, ktorá sa venuje práci s mladými ľuďmi. Nedávno predstavili svoju prvú celonárodnú reklamnú kampaň. Vyrobili ju v spolupráci s Droga5, reklamnou agentúrou z New Yorku.
Reklamné videá upútajú svojou inakosťou, vtiahnu do tichej atmosféry. Vo videách nehrajú herci, ale obyčajní ľudia z komunít, kde sa reklama nakrúcala. Tvorcovia tak chceli docieliť autentickosť. Videá zobrazujú hlavné problémy, s ktorými sa the Y zaoberá.
Dobrovoľníci z the Y pracujú so zabudnutými komunitami miest Ameriky. Pomáhajú mladým ľuďom rozvíjať ich talent a využiť potenciál. Cieľom kampane je začať celonárodnú debatu, vďaka ktorej by ľudia lepšie rozumeli problémom chudobných komunít a videli by the Y v inom svetle. Píše adweek.com.
Video začína s malým chlapcom, ktorý sa snaží mávať na vrtulník. Voiceover pritom hovorí: Vidíte ma? Som tu dole...
Druhé video ukazuje, ako mládež tráviť čas, keď žije v prostredí, kde takmer nič nie je - žiadne záujmové krúžky, žiadne kiná, divadlá...
Zdroj: Erika Brindzová

