StoryEditor

V reklame si zahrali reálni ľudia zo zabudnutých komunít. Výsledok je naozaj emotívny

26.01.2016, 20:00
Takto nezisková organizácie upozorňuje na komunity v Amerike, o ktorých takmer nikto nevie. V reklame si zahrali reálni ľudia z komunít.

The Y je nezisková organizácia, ktorá sa venuje práci s mladými ľuďmi. Nedávno predstavili svoju prvú celonárodnú reklamnú kampaň. Vyrobili ju v spolupráci s Droga5, reklamnou agentúrou z New Yorku.

Reklamné videá upútajú svojou inakosťou, vtiahnu do tichej atmosféry. Vo videách nehrajú herci, ale obyčajní ľudia z komunít, kde sa reklama nakrúcala. Tvorcovia tak chceli docieliť autentickosť. Videá zobrazujú hlavné problémy, s ktorými sa the Y zaoberá.

Dobrovoľníci z the Y pracujú so zabudnutými komunitami miest Ameriky. Pomáhajú mladým ľuďom rozvíjať ich talent  a využiť potenciál. Cieľom kampane je začať celonárodnú debatu, vďaka ktorej by ľudia lepšie rozumeli problémom chudobných komunít a videli by the Y v inom svetle. Píše adweek.com.

Video začína s malým chlapcom, ktorý sa snaží mávať na vrtulník. Voiceover pritom hovorí: Vidíte ma? Som tu dole...

 

Druhé video ukazuje, ako mládež tráviť čas, keď žije v prostredí, kde takmer nič nie je - žiadne záujmové krúžky, žiadne kiná, divadlá... 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2025 16:36