StoryEditor

Za tri dni mala 7 miliónov videní. Vianočná reklama s kresleným kocúrom

18.11.2015, 08:00
Ďalšia vianočná reklama, ktorá obieha internet, je opäť z Británie.

Ďalšia vianočná reklama, ktorá obieha internet, je opäť z Británie.

Britský obchod s potravinami Sainsbury's uviedol dlho očakávanú vianočnú reklamu, ktorá ponúka návrat milovaného detského hrdinu – kocúrika Mog – hlavnej hviezdy kníh spisovateľky a ilustrátorky Judithy Kerr. Zábudlivý kocúr je späť a vo vianočnej reklame spôsobí skutočnú kalamitu, ktorou takmer zničí Vianoce svojej rodiny. Na reklamu upozornil adweek

Napriek hrozivo vyzerajúcemu deju si reklama získala za tri dni 7 miliónov videní, dnes ich už je vyše 11 miliónov. V reklame je hlavným hrdinom, či skôr nehrdinom, kocúrik Mog, ktorého nešikovnosť vyvolá nečakaný sled udalostí – padanie hrncov, tanierov, pohárov, kvetov, skrine, vianočnej dekorácie a celého stromčeka. Nešťastie je zakončené výbuchom v rúre, ktorý zničí celý interiér domu. A to všetko sa stane práve pred Vianocami. Rodina Moga smúti, no v závere k nim prichádzajú ich priatelia, susedia a známi, ktorí sa s nimi štedro podelia s jedlom, stromčekom a vianočnou dekoráciou, vďaka čomu sú ich Vianoce zachránené. 

Kocúrik sa vrátil nielen do vianočnej reklamy, ale jeho comeback si užijú aj detskí čitatelia. Nová kniha, ktorá sa z časti zhoduje s vianočnou reklamou, sa bude predávať za tri libry. Za 10 libier si môžu zákazníci kúpiť knihu spolu s plyšovým kocúrom. Podľa informácií, ktoré uviedol The Telegraphpôjdu všetky zisky z predaja na podporu detskej gramotnosti v Spojenom kráľovstve. Podobný princíp využila minuloročná vianočná reklama spoločnosti John Lewis, ktorej hlavným hrdinom sa stal tučniak Monty. Ten sa aj napriek vyššej cene (takmer 100 dolárov) okamžite vypredal. Reklamu si môžete pozrieť tu

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 19:46