Na ONLINE SUMMITE Internet už nie je sexy, ktorá sa bude konať 22. septembra, vystúpi aj Martin Woska, Strategy Director and co-owner, TRIAD Advertising. Témou jeho prednášky budú sociálne siete a ich efektívne využitie.
Ako sa dá efektívne premiestniť z offlinu do online? Napadá vám nejaká inšpiratívna značka, ktorá to urobila dobre?
Nakoľko je to dosť stará téma, urobili to už všetky významné značky. Aj keď by som to určite nenazýval premiestnením, ale skôr rozšírením o online a to aj produktovo aj komunikačne. Dôležité je, aby mala značka ľudí, ktorí naozaj rozumejú digitálu a to aj priamo u seba, aj u svojich dodávateľských agentúr. Platí to pre všetky aspekty, t.j. branding a komunikáciu, médiá aj digitálnu produkciu. Často totiž digitálni špecialisti rozumejú iba jednej z týchto oblastí.
Čo zohráva najdôležitejšiu úlohu pri budovaní vzťahov medzi značkou a ľuďmi?
Dalo by sa to zhrnúť do dvoch základných úloh, ktoré má značka:
1. Dostať sa do mysle ľudí na miesto, ktoré je pre ňu najvýhodnejšie.
2. Udržať sa tam dlhodobo.
Či už tomu napomáha digitál alebo čokoľvek iné, je z tohto pohľadu jedno.
Viac o programe konferencie a spíkroch sa dozviete tu:
Zdroj: Katarína Hrnčárová