Značky v reklame na alkohol propagujú nové zážitky a skúsenosti, zábavu a relax. S tým, že práve tá ich značka vám toto všetko sprostredkuje. Keďže reklama na alkoholické nápoje vzbudzuje v poslednom období na Slovensku polemiku, pozreli sme sa, ako sa s reklamou na alkohol vysporiadali zahraničné reklamné agentúry.
Ako si vychutnať whiskey vo vesmíre
Blíži sa doba vesmírnej turistiky a značka Ballantine’s chce byť pripravená. Vo vákuu je nemožné naliať tekutinu do pohára, preto investovala do prototypu vesmírneho pohára. Ten má v spodnej časti zabudovaný špirálový krúžok, ktorý zachytí whisky. Do úst sa whisky dostane vzlínaním cez kanálik vyrezaný na vnútornej stene pohára. Intergalaktický cestovný ruch je opäť o krok bližšie k cieľu.
- Názov kampane: Space Glass
- Agentúra: Open Space Agency
- Klient: Ballantine’s
Tequila v nových výšinách
Dokonalý koktail Margerita namixovala agentúra McCann tak, že vystrelila špeciálny pohár s tequilou a ostatnými prísadami do výšky tridsať kilometrov. Vo vysokej nadmorskej výške silné vetry koktail riadne pretrepali a v extrémnom ľade stuhol. Potom sa správne namixovaný a vychladený na padáku dostal na zem. Vraj chutil dobre.
- Názov kampane: Cuervo Mission Margarita
- Agentúra: McCann Erickson
- Klient: Proximo Spirits / Jose Cuervo
Absolut vodka rozsvieti noc
Kampaň na limitovanú edíciu Absolut vodky v špeciálnych fľašiach, ktoré sa rozsvietia po stlačení tlačidla na spodnej strane. Milovníci nočného života sa mohli inšpirovať zábermi z kreatívnych eventov Absolut Nights, ktoré sa konali vlani v New Yorku, Sao Paule, Berlíne a Johannesburgu.
- Názov kampane: Absolut Nights
- Agentúra: Sid Lee Amsterdam & Sid Lee New York
- Klient: Absolut Vodka, Pernod Ricard USA
Mobilná gaučová terapia
Svojský doktor Don a jeho mobilný gauč poskytnú potrebnú úľavy tým, ktorí potrebujú vypnúť a trochu spomaliť rýchle životné tempo. Pivná značka v krátkych webových šotoch cez doktora Dona odporúča využiť voľný čas na relax s kamarátmi a dobrým pivom.
- Názov kampane: Slow Ride Sessions
- Agentúra: Strike Anywhere
- Klient: New Belgium Brewing
Neuveriteľné ľadové kocky
Miniatúrne svetové pamiatky z ľadu vytvorené pre japonskú whisky Suntory sú neuveriteľne precízne. Návrhy sa vyrezávajú technológiou inverznej 3D tlače. Keď chladená whisky obmýva povrch ľadovej sochy, lom svetla jej dodáva slnečný lesk.
- Názov kampane: 3D on the Rocks
- Agentúra: TBWA Hakuhodo+Hakuhodo
- Klient: Suntory
Najlepší na svete. Pravdepodobne
Carlsberg nerobí veci polovičato, ale najlepšie na svete. V novej kampani sa po štyroch rokoch vracia k téme „If Carlsberg Did“ a predstavuje, čo by sa stalo, keby vyrábal erotické drámy, spieval karaoke alebo vyučoval cudzie jazyky. Bol by najlepší na svete. Pravdepodobne.
- Názov kampane: If Carlsberg Did
- Agentúra: 72andSunny, Amsterdam
- Klient: Carlsberg
Pátranie po skúsenostiach
Príbeh dvoch mužov, ktorí využívajú stávky ako prostriedok na získanie nových zážitkov. Šesť minútový film vrcholí veľkolepou šou v kabarete, kde si jeden z nich vytancuje jachtu toho druhého. Film s hercami Jude Law a Giancarlo Giannini sa natáčal v Londýne a na Britských panenských ostrovoch.
- Názov kampane: The Gentleman's Wager
- Agentúra: Anomaly, USA
- Klient: Johnnie Walker
James Bond na úteku
Do kín prichádza nová bondovka Spectre. V najnovšej reklame spoločnosti Heineken Agent 007 James Bond (Daniel Craig) uteká v člne pred svojimi prenasledovateľmi a cestou vtiahne prizerajúcich sa ľudí do deja. Mimovoľne aj krásnu neznámu, ktorá potom urobí slušné promo pivu Heineken.
- Názov kampane: The Chase
- Agentúra: Wieden + Kennedy
- Klient: Heineken
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová

