StoryEditor

HNtelevízia počas volieb odvysiela live stream z ôsmich štábov naraz

19.02.2016, 15:07
O ambíciách a cieľoch HNtelevízie hovorí riaditeľka digitálnych médií Andrea Szőcsová.

Mafra Slovakia má jasné priority: vlajkovou loďou sú stále printy, ale budúcnosť chce poistiť digitálnymi riešeniami. Aj preto výrazne posilňuje HNonline.sk a HNtelevíziu. O jej cieľoch Stratégiám porozprávala šéfka digitálnych médií vo vydavateľstve MAFRA Slovakia Andrea Szőcsová.

 

 

 



S: HNtelevízia je jedným z najmladších projektov vo vydavateľstve. Ako sa mu momentálne darí?
Funguje od mája minulého roka. Máme teda vlastné štúdio, celkom slušné pokrytie aktuálneho diania a aj vlastné relácie. Čo sa týka divákov, konštantne rastieme každý mesiac. Máme nielen viac prehratí, ale aj viac ľudí, ktorí pozerajú videá.

 

S: Kde vidíte najväčší posun?
Najskôr sme sa naučili robiť krátke spravodajské relácie, rozhovory na aktuálnu tému a jednoduchšie relácie. Teraz si už trúfame na viac a začíname rozvíjať aj druhú časť televízie – live streamy. Máme aj výraznú posilu – Davida Csina, bývalého riaditeľa nových médií z televízie JOJ, ktorý túto časť rozvoja zastrešuje.

 

S: Čo pripravujete k bližiacim sa parlamentným voľbám?
Postavili sme si latku celkom vysoko: budeme vysielať live stream z ôsmich štábov naraz a po zavretí volebných miestností začneme vysielanie z nášho štúdia s hosťami z politiky i biznisu. Až kým nebudú známe predbežné výsledky.

Ráno po voľbách budeme vysielať v spolupráci s rádiom Expres prvú dvojhodinovú diskusiu so stranami, ktoré sa dostali do parlamentu. Moderátormi bude Braňo Závodský z Expresu a šéfredaktorka HN, Marcela Šimková. A samozrejme budeme sledovať voľby online na našom vynovenom webe HNonline.sk.

Celkovo sa na voľby tešíme, mali by byť pre nás prelomom. Vyskúšame si, ako dokážeme fungovať. Zameriame sa na online prenosy, rozhovory a debaty. Máme ambíciu vysielať aj počas volebnej noci.

 

S: Čo vysielate naživo?
Napríklad tlačovky. Pred voľbami ľudí zaujímajú. Ale mali sme naživo aj pár aktuálnych rozhovorov a napríklad aj rozlúčku s Antonom Srholcom.

 

S: Aká je cieľová skupina HNtelevízie?
Veľmi podobná ako HNonline, ktorá je relatívne široká. Mala by byť tak od 25 rokov vyššie.

 

S: Ako vyzerá vaša programová štruktúra, ak sa to dá takto nazvať?
Zo začiatku sme mali pomerne striktný program. Ale zistili sme, že čo sa týka spravodajstva, musíme byť flexibilní. Nefungujeme ako klasická, ale ako onlinová televízia. To znamená, že musíme mať veci čo najskôr, ako sa len dá. Ľudia sú na internete zvyknutí, že na online nosiči majú správy okamžite. Nečakajú, obrazne povedané, do siedmej večer na veľké, hlavné správy.

 

S: Sú vaši diváci lojálni?
Zatiaľ ide o lojalitu k HNonline.sk. Nie k samotnej televízii, to by bolo predčasné tvrdiť. Ale máme relácie, ktoré interne voláme „vysoko návykové“ ako napríklad reláciu Drahomíra Pioka Drahov namakaný svet, kde náš svojský kolega testuje technológie. Čo pokladám za najdôležitejšie, je naučiť ľudí, že ak sa niečo zaujímavé deje, majú prísť na HNonline.sk, kde si niečo prečítajú a vzápätí si pozrú HNtelevíziu, kde bude už relácia, rozhovor na aktuálnu tému a podobne.


 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

Zdroj: kh, pš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2025 00:51