Stratégie.sk boli v auguste jednotkou medzi slovenskými B2B či B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu. Vyplýva to z dát AIMmonitora.
Na PC platforme dosiahli Stratégie v auguste návštevnosť 112 826 RU. Druhé bolo Mediálne.sk s vyše 30-tisícovým odstupom (80 833 RU) a tretie O médiách s 51 356 RU.
Stratégie medzimesačne a aj medziročne rástli. Presné porovnanie nie je možné, pretože dáta v AIMmonitore prešli zmenou a od leta sa reportuje počítačová a mobilná návštevnosť samostatne. Doteraz to bol jeden spojený údaj. Za hlavný ukazovateľ slovenského internetu sa považuje návštevnosť na PC.
Najčítanejšie príspevky Stratégií v auguste
1. Web ukazuje Slovákov, ktorých teší smrť utečencov. S celými menami aj fotkami
2. Americký novinár píše o Slovensku: Je to zabudnutý raj sveta
3. Toto sú reklamy, na ktoré sa Slováci sťažovali najviac
Augustová návštevnosť (RU) z počítačov
K vyše 110-tisícom „počítačových“ RU pridali Stratégie v auguste aj 30 725 mobilných návštevníkov. Mediálne.sk malo na mobilných zariadeniach 21 529 RU a O médiách 14 536 RU. Web Stratégií nemá mobilnú verziu.
Zdroj: ik