StoryEditor

Stratégie zvíťazili, minulý mesiac porazili Mediálne.sk aj O médiách

09.09.2015, 15:00
Aj v auguste sa Stratégiám darilo. Pozrite si návštevnosť a top témy.

Stratégie.sk boli v auguste jednotkou medzi slovenskými B2B či B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu. Vyplýva to z dát AIMmonitora.

Na PC platforme dosiahli Stratégie v auguste návštevnosť 112 826 RU. Druhé bolo Mediálne.sk s vyše 30-tisícovým odstupom (80 833 RU) a tretie O médiách s 51 356 RU.

Stratégie medzimesačne a aj medziročne rástli. Presné porovnanie nie je možné, pretože dáta v AIMmonitore prešli zmenou a od leta sa reportuje počítačová a mobilná návštevnosť samostatne. Doteraz to bol jeden spojený údaj. Za hlavný ukazovateľ slovenského internetu sa považuje návštevnosť na PC.

 

Najčítanejšie príspevky Stratégií v auguste

1. Web ukazuje Slovákov, ktorých teší smrť utečencov. S celými menami aj fotkami

2. Americký novinár píše o Slovensku: Je to zabudnutý raj sveta

3. Toto sú reklamy, na ktoré sa Slováci sťažovali najviac

 

Augustová návštevnosť (RU) z počítačov

 

K vyše 110-tisícom „počítačových“ RU pridali Stratégie v auguste aj 30 725 mobilných návštevníkov. Mediálne.sk malo na mobilných zariadeniach 21 529 RU a O médiách 14 536 RU. Web Stratégií nemá mobilnú verziu.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 19:01