V obchodnom centre Eurovea v Bratislave, v žilinskom Auparku a v nitrianskom OC Mlyny pozornosť návštevníkov pútajú citilighty s vôňou prírody. Digitálne obrazovky s meniacim sa textom zaujmú nielen použitým vizuálom prírody, ale aj vôňou čerstvej trávy, ktorú je možné v blízkosti citilightu cítiť. Cieľom je pripomenúť okoloidúcim jedinečnosť prírody a podporiť ich v jej zveľaďovaní.
O kreatívnu ideu a realizáciu netradičnej out-of-home kampane sa postarala agentúra Istropolitana Ogilvy. Klientom je spoločnosť Slovnaft, ktorá podporila kampaňou spustenie desiateho ročníka grantového programu Zelené oázy. Ten sa zameriava na podporu, vytváranie, obnovu alebo oživenie ekologicky hodnotných lokalít a trás. Kampaň okrem nákupných centier prebieha aj v tlači, rádiách a na webe.
V rámci aktuálneho ročníka programu Zelené oázy spoločnosť Slovnaft v spolupráci s Nadáciou Ekopolis rozdelia sumu 56 000 eur medzi projekty, ktoré sú zamerané na podporu komunít a zveľaďovanie verejných priestorov miest a obcí.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová