Farmár hľadá ženu
StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Ako televízie robia programové zmeny

26.10.2015, 11:00
Čítanosť Stratégií za minulý týždeň a top príspevky.

Na webe Stratégií mala najvyššiu čítanosť za celý minulý týždeň správa o tom, ako televízie robia programové zmeny. Na blogoch zaujal post o marketingu reťatca Lidl.

Stratégie dosiahli na počítačoch týždennú návštevnosť 27 413 RU podľa AIMmonitora. Mediálne.sk malo 37 416 RU a O médiách 17 455 RU.

Na mobiloch získali Stratégie ďalších 5 791 RU.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 19. do 25. októbra 2015)

1. Markíza a Joj robia programové zmeny. Prinášame prehľad, čo bude inak

2. Lidl už nie je lacný. Našťastie

3. Joj po programových zmenách: Farmár hľadá ženu sa vráti budúci rok

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:01