StoryEditor

Tatra banka sa v kampani zmenila na čierno bielu

24.02.2016, 13:16
Chce dať jasne na výber z dvoch benefitov.

Tatra banka vo svojej najnovšej kampani zmenila svoju typickú zamatovo hlbočinovo modrú, podľa ktorej sme banku mohli poznať doteraz, na kontrastnú čierno – bielu kombináciu farieb.

Nejde však o zmenu identity. Nová farebná kombinácia je „iba“ súčasťou kampane. V nej chce banka priniesť klientom možnosť vybrať si benefit, ktorý získajú k hypotéke. "Aby sme divákov upozornili, že si môžu vybrať, čo je pre nich výhodnejšie, zvolili sme výrazné farebné kódovanie jednotlivých benefitov,“ hovorí o kreatívnom riešení agentúra MADE BY VACULIK, ktorá sa o komunikáciu banky stará dlhodobo.

V podobnom stvárnení je i televízny spot. Jeho prevedenie je jednoduché, voiceover v podaní Tomáša Maštalíra hovorí jasne o benefitoch, ktoré banke ponúka.

 

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 20:16