StoryEditor

Za málo peňazí alebo sila sociálnych sietí

22.02.2016, 07:00
Inšpirácia na kampaň, keď nie je peňazí nazvyš.

Predstavte si, že ste nezisková organizácia, ktorej cieľom je doručiť kvalitné vzdelanie najchudobnejším deťom a zlepšiť ich vyhliadky na budúcnosť. Háčik je v tom, že nemáte dosť peňazí na náborovú kampaň na nových učiteľov. Čo urobíte?

 

Požiadate o pomoc „známych“! Spojením dobrej veci a skromných detičiek s výrazom šteniatka, ktoré „známych“ odporučia svetu formou jednoduchého videa, vznikne neodolateľná „páka“ aj na veľké celebrity. Pozrite si, ako to dopadlo.

 

Iste, prací prášok ani pôžičku pravdepodobne takýmto šikovným trikom nepredáte, ale tento prístup je pre malé trhy ako Slovensko, kde peňazí na kampane nikdy nie je dosť, určite inšpiratívny.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: MEC Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 20:07