„Spolupráca s globálnou TV Eurosport sa nám v minulosti osvedčila. Len v roku 2015 mali spoty SACR s pozvánkou na dovolenku na Slovensku 216 miliónov zobrazení a videlo ich 48 miliónov divákov. Sme presvedčení, že aj tieto kampane prispeli k nárastu návštevnosti Slovenska v roku 2015. Podľa štatistických údajov sa za prvých desať mesiacov roka 2015 rozhodlo pre dovolenku na Slovensku 3,7 milióna návštevníkov, čo je o 15 % viac ako v minulom roku,“ hovorí Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.
Spot s pozvánkou na Majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní je nasadení, v rámci zimnej reklamnej kampane, aj do vysielania RTVS, na televízne okruhy TV Prima v ČR a do on-line kampane na YouTube.
Na majstrovstvách Európy (27. – 31. Január 2016) sa predstaví 166 pretekárov z 33 krajín a organizátori očakávajú vysoký záujem návštevníkov a médií z celého sveta. SACR využije túto možnosť na propagáciu Slovenska a pozvanie návštevníkov, aby zostali u nás dlhšie, prípadne sa opätovne vrátili. V samotných priestoroch Zimného štadióna Ondreja Nepelu SACR pripraví informačný stánok, kde návštevníci získajú informácie o Slovensku. Video s pozvánkou na dovolenku na Slovensku bude súčasťou programu na veľkej televíznej kocke nad ľadovou plochou a na obrazovkách v priestoroch zimného štadióna. Text s predstavením dovolenkovej ponuky Slovenska sa stane súčasťou oficiálneho bulletinu a mantinely na tréningovej ploche ozdobí odkaz na Národný portál cestovného ruchu.
https://www.youtube.com/watch?v=G_16cp6fNow
Zdroj: red