Spoločnosť Walmark zaviedla novinku v segmente ženského intímneho zdravia pod značkou Idelyn Beliema. A so značkou chce búrať tabu ženského prirodzenia.
Prišli s kampaňou, v ktorej chce nájsť vyhovujúce pomenovanie pre vagínu. Pomenovanie si majú zvoliť ženy samé, a vďaka tomu prelomiť tabu i ostych, ktoré sú so ženskou intimitou spojené.
Hlavným nástrojom kampane je video, v ktorom ľudia hovoria, ako by sa malo volať nielen ženské ale aj mužské prirodzenie. Kampaň tiež nájdete pod hashtagom #FindTheName.
Hlasovanie o najvhodnejšie pomenovanie vagíny sa spustilo včera 1. februára 2016 a urobiť tak môžete na tejto stránke, hlasovanie potrvá tri týždne. Aké pomenovanie si zvolia Slovenky, sa dozvieme koncom februára.
Kampaň ale nemá iba pobaviť, práve naopak. Značka chce otvoriť diskusiu na dôležitú tému, ktorej doposiaľ nebola venovaná dostatočná pozornosť. Schopnosť otvorene hovoriť o intímnych partiách navyše pozitívne prispieva k úspešnej liečbe, v prípade, že žena rieši intímne problémy, uvádza sa v tlačovej správe.
„Pomocou kampane chceme v prvom rade otvoriť diskusiu na túto chúlostivú tému a pomôcť tak ženám otvorene hovoriť aj o ich intimite. Žijeme v 21. storočí – nie je dôvod, prečo by to malo byť tabu! Ide predsa o naše telo, a teda aj o naše zdravie,“ vysvetľuje pozadie kampane Barbora Martincová, Category Marketing Manager značky Idelyn® Beliema zo spoločnosti Walmark.
Zdroj: Erika Brindzová

