StoryEditor

Zistenie: Ktorá banka má najúspešnejšiu reklamu

14.08.2015, 08:45
Slovenská sporiteľňa, VÚB verzus Prima banka. Pozrite si, čo zistila agentúra GfK o kampaniach slovenských bánk.

Spoločnosť GfK Slovakia Stratégiám poskytla výsledky monitoringu efektivity televíznej reklamy za druhý štvrťrok 2015. A exkluzívne pre nás zverejnila rebríček podporenej znalosti konkrétnych reklamných kampaní bánk.

 

 

Z prieskumu:

  • V druhom štvrťroku 2015 bola spomedzi bankových reklám najviditeľnejšia reklama VÚB banky
  • Najúspešnejšou kampaňou, keď berieme do úvahy aj iné parametre - správna identifikácia značky, správne pochopenie benefitov, aj celkovú atraktivitu - však bola reklamná kampaň Slovenskej sporiteľne Na rekonštrukciu vám požičiame viac.
  • Komunikačná aktivita bánk sa v druhom štvrťroku oproti rovnakému sledovanému obdobiu minulého roka mierne znížila. Celkovo bolo nasadených 24 kampaní jednotlivých bánk, prevládala hlavne komunikácia úverov, resp. pôžičiek.
  • V druhom  štvrťroku bola najviac viditeľná reklama VÚB banky, ktorá práve v tomto období zmenila svoj komunikačný koncept. Takmer polovica populácie (49 percent) si spontánne vybavila nejakú reklamu od VÚB banky. 

 

Najúspešnejšou reklamnou kampaňou v sledovanom období – v druhom štvrťroku 2015 – bola reklamná kampaň Slovenskej sporiteľne Na rekonštrukciu vám požičiame viac, ktorá okrem vysokej podporenej znalosti (84 percent) taktiež dosiahla vysoké správne priradenie k značke (až 90 percent) a najlepšie zo všetkých reklamných kampaní odkomunikovala svoje posolstvo (66 percent).

 

O prieskume:

Všetky uvedené informácie pochádzajú z kvantitatívneho reprezentatívneho prieskumu - GfK ATS® - Advertising Tracking System. Prieskum sa robil online dopytovaním na populácii SR vo veku 18-55 rokov v druhom kvartáli roku 2015. „Spoločnosť GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu. Tieto jedinečné dáta sú k dispozícii každý mesiac s týždenným reportingom, využívajúc moderný interkatívny online portál,“ hovorí Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK Slovakia.

 

Reklamy bánk:

https://youtu.be/8VsH--OAfJk

https://youtu.be/BWxLWuA4JvQ

https://youtu.be/yRybFlUkdVQ

https://youtu.be/jZ8khwNtMjQ

https://youtu.be/-Ej_ERLmwoc

https://youtu.be/aKJFqQUk2UY

https://youtu.be/9HMIiSySv8M

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 03:58