StoryEditor

Agentúra Core4 vyhrala tender na značku Pierre Baguette

22.02.2016, 11:29
Komunikačný koncept spoločnosť spustí už v druhom kvartáli 2016.

Značka Pierre Baquette vypísala vo februári 2016 výberové konanie na digitálnu agentúru, ktorá má zabezpečiť komunikačné aktivity online s dôrazom na sociálne siete. Tendra sa zúčastnili štyri agentúry, z ktorých si klient vybral ako víťaznú Core4.

 

Ako uvádza Michal Sivko, Marketing Manager spoločnosti Fekollini, agentúru Core4 si vybrali, pretože "presne v návrhoch riešení trafili to, čo chceme povedať, správne strategicky uchopili značku a navrhované riešenia mali jednak po ideovej aj po vizuálnej stránke vysokú úroveň. Je pre nás nesmierne dôležité, aby agentúra, ktorá bude pracovať na značke Pierre Baguette, bola naladená na rovnakej vlnovej dĺžke a zdielala s nami vášeň, ktorú do toho vkladáme my. A to sa nám podľa všetkého podarilo nájsť u Core4.“

 

Komunikačný koncept spoločnosť spustí už v druhom kvartáli 2016. Ako uviedol Andrej Csino, Creative Director Core4: "uchvátil nás príbeh slovenskej značky, ktorá začala od nuly a prerástla do významného hráča vo svojom segmente.Bude pre nás radosť budovať značke Pierre Baguette pozíciu lovemarku, ktorý si zaslúži."

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 13:22