Do Hodnotenia Stratégií prihlásili agentúry 26 januárových prác, z ktorých porota hodnotila 23. Tri práce nehodnotila kvôli nedostatočne vyplnenej prihláške a presunula ich hodnotenie do ďalšieho mesiaca. Zaujímavosťou bolo, že do kategórie Out of home neprihlásili agentúry ani jednu prácu, čo sa ešte nikdy nestalo. Najviac prác prihlásila agentúra Wiktor Leo Burnett, kombinácia počtu prihlášok a dobrých známok od poroty jej priniesla titul Agentúra mesiaca.
Palma - Naučte deti jesť zeleninu za 5 minút
V málo obľúbenej kategórii margarínov našla agentúra novému produktu jeho relevantné miesto na stole. Ako základu na prípravu zeleninových pomazánok. Pridala malý trik, ako naučiť deti jesť zeleninu.
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Klient: Palma
- Kategória: TV spoty
- Počet bodov: 6,20 (agentúry) / 4,75 (zadávatelia)
LIDL postaví po celom Slovensku 10 ihrísk - LIDL Žihadielko. Kde bude postavené nové ihrisko, rozhodne výhra v súťaži, ktorú pekne komunikuje včielka Maja.
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Klient: LIDL Slovensko
- Kategória: TV spoty
- Počet bodov: 4,00 (agentúry) / 5,00 (zadávatelia)
Kampaň agentúry CREO Young & Rubicam pre Slovenskú sporiteľňu komunikuje Štedrú pôžičku s bonusom až 300 eur. Agentúra využila ako nosnú myšlienku hlavnú povianočnú tému - chudnutie - a pohrala sa so slovíčkami. Kým všetci po Vianociach zhadzujú prebytočné kilogramy, klienti banky môžu pribrať. Tri kilá. Agentúra získala za prácu viac než 5 bodov vo všetkých troch kategóriách, do ktorých prácu prihlásila - ako online kampaň, online video i v kategórii social.
- Agentúra: CREO Young & Rubicam
- Klient: Slovenská sporiteľňa
- Kategória: Online video
- Počet bodov: 5,40 (agentúry) / 5,67 (zadávatelia)
- Agentúra: CREO Young & Rubicam
- Klient: Slovenská sporiteľňa
- Kategória: Online kampaň
- Počet bodov: 5,20 (agentúry) / 5,25 (zadávatelia)
- Agentúra: CREO Young & Rubicam
- Klient: Slovenská sporiteľňa
- Kategória: Social
- Počet bodov: 4,20 (agentúry) / 5,33 (zadávatelia)
Poslednou reklamou, ktorá dostala vyššiu známku ako päťku od porotcov (buď od agentúrnej časti poroty alebo od zadávateľov), bola online kampaň Slovensko ťa prekvapí od agentúry Effectivity POWERDE BY PUBLICIS pre neziskovú organizáciu LEAF. Kampaň ponúkala talentovaným Slovákom v zahraničí atraktívne stáže a pracovné príležitosti doma. Agentúra využila stereotypy, ktoré vládnu na Slovensku a do kampane zašifrovala odkaz "Slovensko ťa prekvapí príležitosťami". Súčasťou kampane bola aj séria rozhlasových spotov, kde agentúra malou úpravou ľudovej pesničky vytvorila audiopozvánky na stáž.
- Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
- Klient: Neziskovka LEAF
- Kategória: Online kampaň
- Počet bodov: 4,75 (agentúry) / 5,25 (zadávatelia)
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová