Avon podporí Pochod začiatkom septembra kampaňou.
Celá kampaň komunikujúca Avon Pochod proti rakovine prsníka vznikla inhouse v Avone, fotografom bol Peter Frolo. Kampaň sa prvýkrát v histórii sústredí priamo na rodinu. Rodiny sú aj nosným prvkom vizuálov. Ide o rodiny ambasádorov značky.
„Zameranie na rodinu je tohtoročným kreatívnym konceptom a podporuje to, že Pochod je tradičným rodinným podujatím. Dôraz sme zároveň kládli na tričká, ktoré sme prvýkrát pripravili aj pre deti od 4 – 10 rokov. Tričká sú vstupenkami na samotný event a zároveň prostriedok, ktorým sa získavajú finančné prostriedky na projekty zamerané na boj za zdravé prsia. A nesú posolstvo Avon Pochodu, pomáhať a stáť pri tých, ktorí to potrebujú. V dámskej verzii je to symbol v tvare srdca a v pánskej v tvare kravaty – „pre ňu, pre neho, pre deti, pre Teba, za zdravé prsia,“ približuje Eva Kandríková, PR & Advertising Specialist AVON Cosmetics.
Kampaň bude nasadená začiatkom septembra v online, outdoore, printoch a rádiách.
Zdroj: rm

