StoryEditor

Bramac štartuje jesennú kampaň

11.09.2015, 12:55
Tvárou kampane, z dielne reklamnej agentúra LOWE GGK, je farmár Martin z reality šou Farma.

Cieľom aktuálnej kampane je v čase vrcholiacej sezóny pripomenúť vedúcu značku Bramac na trhu a poukázať na jej výhody a  ponuku. Aby sme zabezpečili kontinuitu komunikácie, ponechali sme ju v nám vlastnom štýle „škridlového“ klobúku, ktorý už 3. rok využívame pre symbolické zobrazenie strechy Bramac ako štýlovej ochrany nad hlavou. Oživením navyše bolo využitie mediálne známej osobnosti „hospodára” z reality show Farma. Farmár Martin Bagar je totiž bývalým zamestnancom Bramacu a typovo sa nám hodil ako prirodzená autorita na oslovenie verejnosti,“ približuje Marcel Modranský zo spoločnosti Bramac.  Ako dodáva, Bramac aktuálnou kampaňou cieli na ľudí so stredným až vyšším príjmom, ktorí sa chystajú zrekonštruovať svoj dom, alebo stavajú nový. Tiež na ľudí, ktorí sú už rozhodnutí kúpiť kvalitnú škridlovú strechu, ale hľadajú výhodnú ponuku (pocit „dobrej kúpy so zľavou“). „Našim cieľom však nie je je súťažiť vo výške akciových zliav s konkurentmi,” dodáva Marcel Modranský.

Kampaň prebieha v outdoore, na internete a v mieste predaja. Súčasťou kampane je aj motivácia sprostredkovateľov predaja – predajcov v stavebninách.

 

Vizitka kampane:

Názov: Kvalitná strecha hodná hospodára

Timing: jeseň 2015

Agentúra: LOWE GGK

Creative director:  Pavol Kornúcik

Account director:  Lucia Sviteková

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 00:21