Firma Piano Media sa spojí s americkým digitálnym hráčom Tinypass. Nová spoločnosť bude sídliť v New Yorku, informuje tlačová správa.
Po zlúčení bude firma vystupovať pod názvom Piano, zmení však logo. Ponechá si európsku pobočku na Slovensku a tiež vývojové centrum v Rusku.
Šéfom Piana sa stáva Trevor Kaufman, doterajší CEO Tinypassy. Bývalá šéfka Piano Media Kelly Leach bude v predstavenstve novej spoločnosti.
Ako svojich klientov uvádza Piano NBC Universal, Time Inc., The McClatchy Co., EW Scripps alebo News Corp.
"Každému v brandži je zrejmé, že výhradne model displejovej reklamy je prelomený," tvrdí v tlačovej správe Kaufman. Spoločnosti Tinypass a Piano Media označuje správa za "pionierov v monetizácii obsahu a paywallovom softvéri".
Už v septembri minulého roka vznikol nový svetový líder v poskytovani technologií pre uzamknutý obsah, keď sa spojilo Piano Media a najväčší prevádzkovateľ riešenia pre digitálne predplatné Press+. Viac informácií.
Piano Media zakladal v roku 2011 Tomáš Bella a od začiatku bol generálnym riaditeľom. Z tejto pozície odišiel v roku 2013, keď sa opäť vrátil k žurnalistike. V máji 2014 ohlásilo Piano Media dve novinky: ďalšieho investora a presťahovanie centrály z Bratislavy do Viedne.
Zdroj: ik

