StoryEditor

SLSP uviedla kampaň. Trvá tak dlho, ako ľudia chcú

05.10.2015, 09:00
Banka ponúka nový úver na bývanie. Ponuka platí dovtedy, kým budú ľudia lajkovať a twítovať.

Slovenská sporiteľňa spustila microsite, na ktorej predstavila svoj novú produkt - úver na bývanie, v ktorom ponúkla zvýhodnený úrok. Ponuka je však limitovaná. Dokedy? O tom nechala rozhodnúť samých ľudí. 

Čím viac ľudia budú lajkovať na Facebooku a twítovať na najnovšom Twitterovskom profile Slovenskej sporiteľne, tým dlhšie bude ponuka trvať. Za každý like alebo tweet sa platnosť ponuky predĺži o hodinu. Ľudia tak prostredníctvom sociálnych sietí sami rozhodujú, ako dlho bude ponuka a teda aj kampaň trvať.

Pre Slovenskú sporiteľňu pripravuje vyše 10 rokov ATL kampane agentúra Creo Young Rubicam, ktorá prednedávnom začala pre banku spravovať i online. Predtým sa o digitálnu komunikáciu starala agentúra Core4/tell it online, dnes sa o tieto aktivity spoločne agentúry delia. Najnovšia sociálna kampaň s limitovanou ponukou úverov pochádza už z dielne Creo Young Rubicam.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 08:46