StoryEditor

Zlatá Pecka rozdala shortlist siedmim slovenským agentúram

02.12.2015, 11:09
Pozrite si ukážky reklám, ktoré majú šancu získať cenu.

Česká súťaž Zlatá Pecka 2015 zostavila shortlist najlepších prác. Medzi nimi sú i slovenské. Pozrite sa, ktoré slovenské agentúry sú nominované a za aké práce shorlist získali.

 

 

 

Agentúra: MADE BY VACULIK

Klient: Tesco SK

Názov: Najčerstvejšie Tesco

Kategória: Multimediálna a internetová prezentácia

 

Agentúra: JANDL

Klient: COOP Jednota Slovensko

Názov: Kolesománia

Kategória: TV spot

 

Agentúra: ISTROPOLITANA

Klient: Peugeot Slovakia

Názov: Tennis day

Kategória: Rozhlasový spot

 

Agentúra: RESPECT APP

Klient: Brani Grohling

Názov: Remeslá

Kategória: Tlačová inzercia

 

Klient: Svet zdravia

Názov: Medik roka

Kategória: Plagát

 

Agentúra: THIS IS LOCCO

Klient: Street54 burger

Názov: Aliancia za hovädzinu

Kategória: Internetové reklamné formáty

Cieľovou skupinou kampane bola rodina, ktorej mal byť odkomunikovaný dôležitý odkaz: „Ak sa chcete dobre najesť, choďte na hovädzí burger do Street 54!“. Tak vznikla Aliancia za hovädzinu, ktorá obsahovala Referendum o ochrane kvalitných hovädzích burgrov.

 

 

Agentúra: CORE4

Klient: Slovenská sporiteľňa a.s.

Názov: Prinášame klasiku do moderného života

Kategória: Internetové reklamné formáty, Multimediálna a internetová prezentácia

Agentúra Core4/tell it online si na odkomunikovanie festivalu Viva Musica zvolila Ludwiga van Beethovena. Reinkarnovaného skladateľa v podaní Richarda Stankeho konfrontovala s výdobytkami dnešnej doby.

 

Agentúra: CREO/YOUNG & RUBICAM

Klient: Slovenská sporiteľňa a.s.

Názov: Hypotéka, o ktorej rozhodujú užívatelia

Kategória: Multimediálna a internetová prezentácia

Cieľom kampane bolo propagovať hypotéky inak. Tak vznikla „hypokampaň“, postavená len na sociálnych sieťach. Kampaň poskytla užívateľom limitovanú hypotéku s výnimočným úrokom – takým, ktorého platnosť predlžujú samotní užívatelia svojimi lajkmi a tweetmi. Za každý lajk a tweet sa platnosť hypotéky predĺžila o hodinu. Každý užívateľ, ktorý sa do projektu zapojil, získal unikátny kód na hypotéku s úrokom 1,8%. 

Česká súťaž Zlatá pecka každoročne nominuje práce, ktoré súťažia o titul najkreatívnejšej reklamy. Súťaž hodnotí odborná porota, ktorá tohtoročného víťaza vyhlási na slávnostnom galavečeri Prima Zlatá pecka, ktorý sa koná 26. februára 2016. Vyhlasovanie výsledkov bude zakončené afterparty a projekciou Noci reklamožrútov. Viac informácií, zoznam prihlásených prác i minuloročných výsledkov nájdete na zlatapecka.cz.

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 18:37