Česká súťaž Zlatá Pecka 2015 zostavila shortlist najlepších prác. Medzi nimi sú i slovenské. Pozrite sa, ktoré slovenské agentúry sú nominované a za aké práce shorlist získali.
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Tesco SK
Názov: Najčerstvejšie Tesco
Kategória: Multimediálna a internetová prezentácia
Agentúra: JANDL
Klient: COOP Jednota Slovensko
Názov: Kolesománia
Kategória: TV spot
Agentúra: ISTROPOLITANA
Klient: Peugeot Slovakia
Názov: Tennis day
Kategória: Rozhlasový spot
Agentúra: RESPECT APP
Klient: Brani Grohling
Názov: Remeslá
Kategória: Tlačová inzercia
Klient: Svet zdravia
Názov: Medik roka
Kategória: Plagát
Agentúra: THIS IS LOCCO
Klient: Street54 burger
Názov: Aliancia za hovädzinu
Kategória: Internetové reklamné formáty
Cieľovou skupinou kampane bola rodina, ktorej mal byť odkomunikovaný dôležitý odkaz: „Ak sa chcete dobre najesť, choďte na hovädzí burger do Street 54!“. Tak vznikla Aliancia za hovädzinu, ktorá obsahovala Referendum o ochrane kvalitných hovädzích burgrov.
Agentúra: CORE4
Klient: Slovenská sporiteľňa a.s.
Názov: Prinášame klasiku do moderného života
Kategória: Internetové reklamné formáty, Multimediálna a internetová prezentácia
Agentúra Core4/tell it online si na odkomunikovanie festivalu Viva Musica zvolila Ludwiga van Beethovena. Reinkarnovaného skladateľa v podaní Richarda Stankeho konfrontovala s výdobytkami dnešnej doby.
Agentúra: CREO/YOUNG & RUBICAM
Klient: Slovenská sporiteľňa a.s.
Názov: Hypotéka, o ktorej rozhodujú užívatelia
Kategória: Multimediálna a internetová prezentácia
Cieľom kampane bolo propagovať hypotéky inak. Tak vznikla „hypokampaň“, postavená len na sociálnych sieťach. Kampaň poskytla užívateľom limitovanú hypotéku s výnimočným úrokom – takým, ktorého platnosť predlžujú samotní užívatelia svojimi lajkmi a tweetmi. Za každý lajk a tweet sa platnosť hypotéky predĺžila o hodinu. Každý užívateľ, ktorý sa do projektu zapojil, získal unikátny kód na hypotéku s úrokom 1,8%.
Česká súťaž Zlatá pecka každoročne nominuje práce, ktoré súťažia o titul najkreatívnejšej reklamy. Súťaž hodnotí odborná porota, ktorá tohtoročného víťaza vyhlási na slávnostnom galavečeri Prima Zlatá pecka, ktorý sa koná 26. februára 2016. Vyhlasovanie výsledkov bude zakončené afterparty a projekciou Noci reklamožrútov. Viac informácií, zoznam prihlásených prác i minuloročných výsledkov nájdete na zlatapecka.cz.
Zdroj: Erika Brindzová

