StoryEditor

Groupama ma novú kampaň

02.10.2015, 14:30
Sfilmovala desať najčastejších výhovoriek, ktoré dostanete od poisťovne, ak potrebujete pomôcť.

Poisťovňa Groupama uvádza novú kampaň s názvom Stop výhovorkám. Natočila desať spotov, v ktorých účinkuje typický pracovník poisťovne, ktorý namiesto toho, aby bol hovorcom, je z neho výhovorca. Na každú požiadavku od bežných ľudí, má výhovorku, prečo im nemôže vyhovieť. 

Najväčším problémom na trhu poisťovní bolo doteraz to, že klienti čakajú týždne či mesiace na vyriešenie poistnej udalosti. Nová kampaň je postavená práve na tomto insighte. Groupama sa rozhodla garantovať, že pri poistení domácnosti a pri havarijnom poistení vyrieši škodovú udalosť do 10 pracovných dní. Zároveň garantuje, že ak by sa jej to z ľubovoľného dôvodu nepodarilo, bude pol roka platiť poistenie za klienta. 

A takto stvárnila v spotoch klasických pracovníkov poisťovní a ich typické výhovorky. Od agentúry MARK BBDO.

 

Vizitka kampane - “Stop výhovorkám!”

Klient: Groupama poisťovňa

Agentúra: MARK BBDO Bratislava

Creative Director: Vlado Slivka

Copywriter: Michal Roháček, Petra Vitázková, Vlado Slivka

Art Director: Rasťo Záležák

Réžia: Jonáš Karásek

Kamera: Tomáš Stanek

Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci

Fotograf: Jakub Gulyáš

Produkcia: Henrieta Cvangová

Online podpora: Peter Šebo, Blažena Sedrovičová (PS:Digital)

Spolupráca pri tvorbe microsite: Adbee digital

Client Service: Peter Beláň

Strategy Planning: Marian Timoracký, Michal Bláha

 

Okrem TV a online médií bude kampaň prítomná aj v OOH a na microsite www.stopvyhovorkam.sk si môžete otestovať svoje schopnosti vyhovárať sa a pozrieť si všetky výhovorky.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 06:49