Poisťovňa Groupama uvádza novú kampaň s názvom Stop výhovorkám. Natočila desať spotov, v ktorých účinkuje typický pracovník poisťovne, ktorý namiesto toho, aby bol hovorcom, je z neho výhovorca. Na každú požiadavku od bežných ľudí, má výhovorku, prečo im nemôže vyhovieť.
Najväčším problémom na trhu poisťovní bolo doteraz to, že klienti čakajú týždne či mesiace na vyriešenie poistnej udalosti. Nová kampaň je postavená práve na tomto insighte. Groupama sa rozhodla garantovať, že pri poistení domácnosti a pri havarijnom poistení vyrieši škodovú udalosť do 10 pracovných dní. Zároveň garantuje, že ak by sa jej to z ľubovoľného dôvodu nepodarilo, bude pol roka platiť poistenie za klienta.
A takto stvárnila v spotoch klasických pracovníkov poisťovní a ich typické výhovorky. Od agentúry MARK BBDO.
Vizitka kampane - “Stop výhovorkám!”
Klient: Groupama poisťovňa
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Petra Vitázková, Vlado Slivka
Art Director: Rasťo Záležák
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Tomáš Stanek
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci
Fotograf: Jakub Gulyáš
Produkcia: Henrieta Cvangová
Online podpora: Peter Šebo, Blažena Sedrovičová (PS:Digital)
Spolupráca pri tvorbe microsite: Adbee digital
Client Service: Peter Beláň
Strategy Planning: Marian Timoracký, Michal Bláha
Okrem TV a online médií bude kampaň prítomná aj v OOH a na microsite www.stopvyhovorkam.sk si môžete otestovať svoje schopnosti vyhovárať sa a pozrieť si všetky výhovorky.
Zdroj: Erika Brindzová

