Bratislavské nákupné centrum Bory Mall má v pláne, tak ako uvádza tlačovej správe, zmeniť svoju rétoriku v reklame. K tomu jej bude pomáhať nová agentúr a s názvom PIKNIK PICTURES. „Na emócie chceme pôsobiť pozitívne," hovorí Marian Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.
Okrem nových reklám bude mať nákupné centrum nový layout a komunikačnú tématiku. Autorom konceptu je Juraj Šútovec so svojím tímom.
Nový kreatívny riaditeľ pôsobil v minulosti v reklamných agentúrach ako SAATCHI&SAATCHI, MADE BY VACULIK, WIKTOR LEO BURNETT, ZARAGUZA, a je bratrancom karikaturistu Martina (Shooty) Šútovca. Juraj stojí za prácami pre Transparency International - Nie každý úplatok je iba bonboniéra alebo tiež pre Tatra banku.
Nový koncept nie je ešte vonku, no hlavným motívom má byť nákupné centrum ako miesto zážitku. Kampaň sa spustí od novembra a kreatíva Bory Mall sa bude prostredníctvom Piknik Pictures orientovať práve na zážitky. V poslednom kole agentúra zvíťazila nad agentúrou Istropolitana Ogilvy.
„Tešíme sa na novú energiu a nový tím, s ktorým budeme tvoriť a dosahovať spoločné ciele. Medzi ciele určite patrí aj povedomie o značke Bory Mall, jej pozitívne vnímanie a v neposlednom rade spokojní návštevníci. Dnes aj nakupovanie, vybavovanie každodenných služieb či trávenie voľného času môže byť zážitkom," uzatvára Marian Hornyák.
Pozrite si, ako pred rokom komunikáciu Bory Mall odštartovala agentúra MADE BY VACULIK.
Zdroj: Erika Brindzová

