Operátor O2 je známy reklamami, v ktorých vystupujú maňušky. Tie spoločne tvorili dej a predstavovali ponuky operátora. Po novom sa do reklám dostávajú živí herci. Dôvod vysvetľuje Martin Krajniak, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie: "Maňušky dlhodobo odlišujú komunikáciu O2, prinášajú nepriestrelné priradenie k značke a zároveň podprahovo vyjadrujú náš postoj a hodnoty. Každý dlhodobý kreatívny koncept po istom čase ale potrebuje nový náboj. A keďže ako značka dospievame, rozhodli sme sa maňušky ako hlavný symbol našej značky posunúť do sveta reálnych ľudí a reálnych situácií. Podľa výsledkov prvých kampaní sa to ukazuje ako krok správnym smerom a budeme v tom pokračovať aj v roku 2016."
Zmenou prešla aj celková tonalita značky. "Značka O2 po ôsmych rokoch na trhu dospela. Tone of voice je menej konfrontačný ako v minulosti," hovorí Martin Krajniak.
Zdroj: Erika Brindzová