StoryEditor

V reklamách O2 nebudú už len maňušky. Dopĺňajú ich živí herci

19.01.2016, 10:05
Reklamy potrebovali nový náboj, vysvetlil riaditeľ marketingovej komunikácie O2.

Operátor O2 je známy reklamami, v ktorých vystupujú maňušky. Tie spoločne tvorili dej a predstavovali ponuky operátora. Po novom sa do reklám dostávajú živí herci. Dôvod vysvetľuje Martin Krajniak, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie: "Maňušky dlhodobo odlišujú komunikáciu O2, prinášajú nepriestrelné priradenie k značke a zároveň podprahovo vyjadrujú náš postoj a hodnoty. Každý dlhodobý kreatívny koncept po istom čase ale potrebuje nový náboj. A keďže ako značka dospievame, rozhodli sme sa maňušky ako hlavný symbol našej značky posunúť do sveta reálnych ľudí a reálnych situácií. Podľa výsledkov prvých kampaní sa to ukazuje ako krok správnym smerom a budeme v tom pokračovať aj v roku 2016."

Zmenou prešla aj celková tonalita značky. "Značka O2 po ôsmych rokoch na trhu dospela. Tone of voice je menej konfrontačný ako v minulosti," hovorí Martin Krajniak. 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 20:54