Lidl retro týždeň
StoryEditor

Lidl retro týždeň sa stal najčítanejšou témou týždňa

19.10.2015, 12:00
Top témy na webe Stratégií za minulý týždeň a návštevnosť.

Na webe Stratégií sa minulý týždeň najlepšie darilo správe o retro týždni, ktorý dnes štartuje v Lidli.

Návštevnosť Stratégií oproti predchádzajúcemu týždňu rástla a Stratégie sa stali jednotkou medzi B2B a B2C webmi o médiách, reklame a marketingu, keď dosiahli 44 865 RU z PC platformy podľa AIMmonitora. Mediálne.sk malo 30 132 RU a O médiách 21 109 RU.

Na mobiloch získali Stratégie 13 963 RU.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 12. do 18. októbra 2015)

1. V Lidli začne retro týždeň. Predávať bude výrobky z 80. rokov

2. Vzdala som sa stresu zo šialených deadlinov. A to s veľkou radosťou

3. Toto je päť najvirálnejších prešľapov na sociálnych sieťach

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 03:00