Na webe Stratégií sa minulý týždeň najlepšie darilo správe o retro týždni, ktorý dnes štartuje v Lidli.
Návštevnosť Stratégií oproti predchádzajúcemu týždňu rástla a Stratégie sa stali jednotkou medzi B2B a B2C webmi o médiách, reklame a marketingu, keď dosiahli 44 865 RU z PC platformy podľa AIMmonitora. Mediálne.sk malo 30 132 RU a O médiách 21 109 RU.
Na mobiloch získali Stratégie 13 963 RU.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 12. do 18. októbra 2015)
1. V Lidli začne retro týždeň. Predávať bude výrobky z 80. rokov
2. Vzdala som sa stresu zo šialených deadlinov. A to s veľkou radosťou
3. Toto je päť najvirálnejších prešľapov na sociálnych sieťach
Zdroj: ik

