StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Reklamy, na ktoré sa Slováci sťažovali najviac

25.08.2015, 00:01
Stratégie boli opäť jednotkou. Prinášame výsledky návštevnosti a rebríček top správ.

Na webe Stratégií mala minulý týždeň najvyššiu čítanosť správa o reklamách, na ktoré sa Slováci najviac sťažovali Rade pre reklamu. Z blogov mal najvyššiu čítanosť post Jara Horvátha Prečo zameranie sa čisto na FB organický reach deformuje váš biznis.

Pre Stratégie to bol veľmi dobrý týždeň,s PC návštevnosťou 31 735 RU sa opäť stali jednotkou medzi B2B a B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu. Mediálne.sk malo 23 263 RU a O médiách 13 376 RU. Na mobiloch k tomu Stratégie pridali ďalších 7 262 RU*.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 17. do 23. augusta 2015)

1. Toto sú reklamy, na ktoré sa Slováci sťažovali najviac

2. Vieme prví: Značka Fornetti už na slovenskom trhu nebude, zmení názov

3. Facebook vás bude chcieť pripútať a už nepustiť. Môže sa zmeniť na obrovského cenzora

 

* AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 02:48