Hlavnou myšlienkou aktuálnej kampane spoločnosti O2 je posolstvo: Rozprávajme sa viac a svet bude krajší. „V O2 sme totiž presvedčení, že písmenká nemôžu nahradiť silu hlasu. Žijeme v rýchlej dobe, kde sa väčšinu dňa pozeráme na texty v počítači, či na obrazovke telefónu. Namiesto smiechu si vymieňame smajlíkov cez chat. Avšak tie najkrajšie veci sa aj tak vždy dozvieme priamo z úst našich najbližších. Veríme, že keď sa budeme viac spolu rozprávať svet bude krajší,“ približuje Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
O2 v rámci kampane stavilo na neštandardnú komunikáciu, kde namiesto klasických konsideračných TV spotov vytvorilo experimentálne online video. To spoločnosť zverejnila v prvej fáze kampane a doplnila ho o imidžovú teasingovú komunikáciu podpísanú claimom kampane Rozprávajme sa viac. Viditeľná bola v online banneroch, printe a v OOH médiách.
Druhá fáza kampane prechádza, podľa slov Martiny Jamrichovej, na priamočiaru komunikáciu a k téme rozprávajme sa viac pripája riešenie - neobmedzené volania. Okrem online komunikácie, printov a OOH formátov sa pri tejto kampani po dlhšom čase O2 vracia aj do kín a do rádia. Súčasťou media mixu je aj online magazín O2 – Sóda. „Unikátnym prvkom kampane sa stali malé usmiate ústočká, ktoré prepájajú obe fázy kampane a pomáhajú nám komunikovať posolstvo Rozprávajme sa viac. Ústočká si našli cestu aj do HW TV spotov, kde vždy rozohrávajú iné „diskusie“,“ dodáva Martina Jamrichová.
Celá kampaň je postavená na sile slova. O2 v tejto súvislosti začalo digitálnu aktivitu s názvom „Slová, ktoré robia radosť". Ľudia tak mali napríklad na Valentína možnosť nahrať na web stránke kampane krátky odkaz, pár pekných slov. „Napríklad "Ľúbim ťa" alebo "Vráť sa". „Ich hlas vytvára unikátnu zvukovú vlnu, ktorú my skonvertujeme do 3D modelu a vytlačíme 3D tlačiarňou v podobe prívesku. Ľudia tak budú môcť niekomu blízkemu venovať kúsok svojho hlasu, nejaké slovo či odkaz v podobe prívesku,“ dodáva Martina Jamrichová.
V rámci kampane ešte bude publikovaných pár vtipných online videí, v ktorých sa predstavia typické O2 maňušky. Kampaň prebieha v televízii, rádiách, kinách, ooh a online.
Spolupráca s agentúrami
S ideou kampane prišla agentúra Triad Advertising. Na realizácii kampanie spolupracoval Triad s internou agentúrou O2. Na realizácii experimentálneho videa sa tiež podieľala interná agentúra, agentúra Triad, produkcia Vertigo a režisér Juraj Štepka. Realizáciu kinospotov a spotu k videu Slová, ktoré robia radosť zastrešila agentúra Lukash, s ktorou O2 dlhodobo spolupracuje pri online videách.
Timing kampane
Kampaň trvá do konca marca. Prvé 2 týždne boli teasingové, kedy bolo zverejnené online video so sociálnym experimentom. Ďalej pokračovala kampaň už s produktovou propozíciou, ktorá je o tom, že s jedným Platinovým O2 Paušálom volajú neobmedzene do všetkých sietí až ďalší 4 s akýmkoľvek O2 Paušálom.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm