StoryEditor

Chcete si založiť reklamnú agentúru? Čo radia dlhoroční riaditelia agentúr

08.12.2015, 14:32
Riaditeľov najväčších reklamných agentúr na Slovensku sme sa pýtali, čo by poradili tomu, kto si chce v roku 2016 založiť reklamnú agentúru. Pozrite si odpovede.

Ak premýšľate, že si budúci rok otvoríte reklamnú agentúru, máme pre vás rady od skúsených riaditeľov. Väčšina z nich vedie agentúru viac ako 10 rokov, alebo stáli pri zrode reklamy na Slovensku. Pozrite si, akú radu by vám dali:

 

 

 

 

Róbert Weber

CEO

MUW Saatchi&Saatchi

Postupovat neopatrne. Tak sa dostaví úspech rýchlejšie. Aj neúspech, s tým treba tiež počítať.

 

 

 

 

Martin Blaško

CEO

Zaraguza

Naštudujte si neúspechy existujúcich agentúr a skúste sa im vyhnúť.

 

 

 

Martin Porada

CEO 

2create

Ak nemáš vopred istých klientov, choď na trhovisko a skús jeden deň predávať niečo, čo predávajú aj ostatní. Na druhý deň skús vymyslieť niečo iné, čo by si tej istej cieľovke, predal a skús to predať. Ak počas oboch dní uspeješ, si schopný pracovať pre klienta a ak aj iní ľudia okrem tvojej rodiny a kamarátov si myslia, že si fakt dobrý a boli by ochotní ti zaplatiť za tvoju prácu, vieš motivovať ľudí okolo seba, ktorí sú lepší ako ty a vieš práci venovať 2x viac času ako si na začiatku myslíš, DO IT.

 

 

 

 

 

Daniel Abrahám 

CEO

Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Aby smelo vykročil. Dobré služby celý trh vylepšujú, čistia a motivujú. Aj na udalostiach tohto roku vidieť, že prekvapenia sa ešte neminuli, tak smelo vpred!

 

 

 

 

Ivan Dvoran

managing director

THIS IS LOCCO

Počas troch rokov fungovania našej agentúry sme mali česť spoznať veľa zaujímavých projektov, niektoré vznikli priamo u nás. Takmer v každom projekte sme videli nedostatok šikovných a odvážnych entrepreneurov. Poradil by som teda zvoliť si škálovatelnejší projekt než je reklamná agentúra. Zakladateľom reklamnej agentúry by som poradil, aby úspech stavali na nepriestrelných procesoch, systéme práce a aby nepodceňovali výberový proces pri hľadaní šikovných a motivovaných ľudí.

 

 

Marek Mrázik

managing director

TRIAD Advertising

Buďte up-to-date s novinkami. A pokiaľ to s reklamou myslí vážne a nechce spraviť one-shot show, tak moja rada by bola taká istá ako aj minulý rok aj roky predtým: robte svoju prácu kvalitne a s nadšením, oplatí sa to.  

 

 

 

Miroslav Murgaš

CEO / Technology director

Core4

Držím palce!

 

 

 

Michal Ruttkay

CEO

Creo Young & Rubicam

 

Nájdi nepokrytú potrebu nejakej významnej skupiny a ako prvý ponúkni v tejto kategórii službu.

 

 

Marek Pajtáš

managing director

LOWE GGK

Nech si ju nezakladá. Záleží, aké má očakávania, ale určite by sa mal vyzbrojiť dobrými kontaktami, obklopiť sa kvalitným tímom, ktorý už kontakty má a robiť dobrý biznis network. Myslím však, že trh je už prerozdelený.

 

 

Michal Matovčík

CEO

Digitask

Myslím, že to lepšie nepoviem, tak si slová požičiam od Steva Jobsa:

The people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.

 

 

Zuzana Ďurčeková

managing director

MADE BY VACULIK

Dobre si to rozmysli, je to strašná drina.

 

 

 

 

Roman Beličák

CEO

Dotcom

Byť lepší ako tí, čo tu už sú.

 

 

 

 

 

Peter Kontra

managing director

Wiktor Leo Burnett

Pre šikovných ľudí sú u nás dvere vždy otvorene. Ak má niekto nejaký zaujímavý nápad, môžeme ho skúsiť spolu.

 

 

 

 

Róbert Slovák

riaditeľ

Respect APP

Nech to robí pomaly, poctivo, úprimne, zodpovedne, nech sa nikam neženie a nech si váži každé zadanie, ktoré dostane.

 

 

 

 

Alexander Smik

managing director

Apple Pie

Držím palce a hlavne si nič neplánovať na víkend. 

 

 

 

Vlado Slivka

creative director

MARK BBDO

Dvakrát meraj, raz strihaj. 

 

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 13:20