Na webe Stratégií mala minulý týždeň najvyššia čítanosť správa o tom, ako dostal moderátor Matej "Sajfa" Cifra dištanc vo Fun rádiu.
Stratégie boli jednotkou medzi B2B a B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu, keď dosiahli návštevnosť 34 207 RU na PC platforme* podľa AIMmonitora. Mediálne.sk malo 31 953 RU a O médiách 17 436 RU.
Na mobilných zariadeniach k tomu Stratégie pridali ďalších 10 452 RU.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 14. do 20. septembra 2015)
1. Sajfa dostal vo Fun rádiu dištanc
2. Prasatá zasraté. Aj tie sú Fun rádio?
3. V Hodnotení reklám padali rekordy. Až osemkrát najvyššia známka
* AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC
Zdroj: ik