Unicredit Bank sa rozhodla pre novú komunikáciu. Odštartovala ju s novou agentúrou VCCP v Prahe a v Bratislave.
Prvým spoločným projektom bola outdoorová plachta o veľkosti viac ako 4 350 m2 obopínajúca Národné múzeum v Prahe. Výťažok z tejto reklamy bol venovaný práve na rekonštrukciu Národného múzea. Ide o najväčšiu reklamnú plochu v Českej republike, uvádza sa v tlačovej správe.
„Neprestávajte chcieť viac“ je nový slogan komunikačnej kampane, ktorá štartuje v týchto dňoch.
Banka chce osloviť aktívny typ ľudí, ktorí chcú vziať život do vlastných rúk a sú odhodlaní prijímať stále nové výzvy. Robí to cez televízny spot, v ktorom vidieť rôzne typy ľudí, ktorí trávia svoj čas trochu inak, ako sme zvyknutí a tiež majú trochu iné potreby ako iní.
Kampaň nadväzuje na zavedený medzinárodný koncept Real Life Banking, ktorý je založený na tom, že bankovníctvo ako také má prihliadať na skutočné životné potreby ľudí. Víziou konceptu je čo najviac zjednodušiť komunikáciu s klientmi, hľadať spoločne vždy riešenie a ponúknuť klientom viac, než je u ostatných bánk obvyklé.
Novej komunikácie sa zhostila agentúra VCCP, ktorá má pobočku v Prahe a tiež v Bratislave. Agentúra, respektíve časť jej tímu sa pred dvomi rokmi začlenila do interného tímu O2, z ktorého sa stala inhouse agentúra operátora. Agentúre VCCP ostal na Slovensku lokálny tím. Nová kampaň je výsledok spoločnej práce na strane banky ako aj na strane agentúr v oboch krajinách. Nejde tak o českú kampaň, ktorá je adaptovaná na Slovensku. Ale koncept vzniká s prihliadnutím na lokálne špecifiká, objasnila hovorkyňa banky Zuzana Ďuďáková a dodáva: "Aj napriek lokálnym rozdielom medzi slovenským a českým trhom v prostredí bank ako aj bankovej reklamnej komunikácie sme hrdí na to, že sa nám podarilo vyvinúť kampaň, ktorá má potenciál zaujať a fungovať na oboch trhoch."
Kampaň vzišla z čerstvo začatej spolupráce s agentúrou VCCP a pozostáva z imageovej časti a niekoľkých produktových spotov. O realizáciu sa postarala produkcia Target a réžie sa ujal Ken Karpel.
Televízne spoty sa budú vysielať v Českej republike na TV Nova a TV Prima a ich pridružených kanáloch. Na Slovensku sa bude reklama primárne vysielať na TV Markíza. V online prostredí sa banka zameria na display banner reklamu na najnavštevovanejších serveroch. Nákup médií zaistil MediaCom, súčasťou kampane bude aj komunikácia na sociálnych sieťach.
Zdroj: red.

