Kompletný digitálny servis spoločnosti ZOOT u nás ponovom zastreší agentúra digitask.
“Tešíme sa, že sa budeme venovať tejto obľúbenej trendy značke, ktorá dokonale zapadá do nášho portfólia. Vo väčšej miere pôjde o výkonnostný marketing, a tak máme šancu potvrdiť profesionalitu, šikovnosť a kreativitu nášho tímu”, hovorí Jiří Korpa-Ondo, media director agentúry.
ZOOT.sk vstúpil na náš trh v auguste v roku 2014 s cieľom stať sa lídrom online módy ako v Čechách, tak aj na Slovensku. Zoot k nám priniesol i nový spôsob nakupovania. Otvorili tzv. Výdajne radosti, kde si tovar, ktorý si objednáte zo stránke zoot.sk, môžete prísť vyskúšať. Ak sa vám nebudú módne kúsky páčiť, jednoducho ich necháte na predajni.
O tomto i ďalších príkladoch firiem, ktoré na Slovensku zmenili spôsob, ako sme doteraz nakupovali, či priniesli služby, ktoré sme dovtedy nevyužívali, a ako je to v zahraničí, budeme písať v najbližších júnových Stratégiách.
Zdroj: eb.

