Práve sa skončil reklamný festival Golden Hammer. Porota vybrala víťazov, medzi nimi i slovenské agentúry.
Najväčším úspech na svetovom festivale, ktorý sa konal v Lotyšsku, priniesla na Slovensko známa kampaň so psom Ftefanom od Zaraguzy pre Kofolu. Vyhrala v kráľovskej kategórii Kampaň a odniesla si zlato, v kategórii Digital má oceneni Diploma. Pozrite si, ako pes znie v angličtine.
Okrem Zaraguzy bodovala aj agentúra MADE BY VACULIK s prácou, o ktorej bolo na kreatívnych súťažiach už niekoľkokrát počuť - Najčerstvejší citylight pre Tesco. V kategórii Outdoor doniesla agentúra striebro a v kategórii Kampaň má Diploma.
A slovenské agentúry bodovali aj v kategórii Media, konkrétne agentúra Effectivity Powered by Publicis. Získala Diploma za svoju prácu Naťahovací leták.
V rovnakej kategórii bodovala aj agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá doslova zhudobnila výkyvy na finančnej burze. Za prácu si agentúra odniesla zlato.
A Diploma si z Lotyšska odniesla aj agentúra Triad, a to za prácu Slová, ktoré robia radosť.
Zdroj: eb.