StoryEditor

Úspech pre Slovensko. Agentúry bodovali na Golden Hammer

05.06.2016, 12:44
Na súťaži kreatívnych reklám si odniesli ceny MADE BY VACULIK, Zaraguza, Effectivity Powered by Publicis, Wiktor Leo Burnett a Triad.

Práve sa skončil reklamný festival Golden Hammer. Porota vybrala víťazov, medzi nimi i slovenské agentúry. 

 

 

 

 

 

Najväčším úspech na svetovom festivale, ktorý sa konal v Lotyšsku, priniesla na Slovensko známa kampaň so psom Ftefanom od Zaraguzy pre Kofolu. Vyhrala v kráľovskej kategórii Kampaň a odniesla si zlato, v kategórii Digital má oceneni Diploma. Pozrite si, ako pes znie v angličtine. 

 

Okrem Zaraguzy bodovala aj agentúra MADE BY VACULIK s prácou, o ktorej bolo na kreatívnych súťažiach už niekoľkokrát počuť - Najčerstvejší citylight pre Tesco. V kategórii Outdoor doniesla agentúra striebro a v kategórii Kampaň má Diploma. 

 

A slovenské agentúry bodovali aj v kategórii Media, konkrétne agentúra Effectivity Powered by Publicis. Získala Diploma za svoju prácu Naťahovací leták. 

 

V rovnakej kategórii bodovala aj agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá doslova zhudobnila výkyvy na finančnej burze. Za prácu si agentúra odniesla zlato. 

 

A Diploma si z Lotyšska odniesla aj agentúra Triad, a to za prácu Slová, ktoré robia radosť. 

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 04:29