Je tu 22. ročník národnej súťaže kreativity Zlatý klinec. Jej organizátori v týchto dňoch uzatvárajú obchodné partnerstvá a firmy tak majú poslednú možnosť odprezentovať sa na evente, kde sa sa stretávajú kreatívne špičky slovenskej reklamy.
Zlatý klinec už čoskoro otvorí aj online registráciu pre prihlasovateľov. Agentúry a zadávatelia z oblasti reklamy, PR či event manažmentu budú mať čosi vyše týždňa na to, aby svoje práce prihlásili a uchádzali sa o ceny za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Urobiť tak budú mať možnosť do 9. mája 2016.
Shortlisty budú známe vo štvrtok 9. júna 2016. Prezentácie shortlistových prác z kategórie Kampaň si budete môcť pozrieť naživo počas Raňajok s reklamou: Zlatý klinec špeciál, a to v piatok 10. júna o 8.30 hod. vo Foxforde na Obchodnej ulici v Bratislave.
Zlatý klinec je najreprezentatívnejším eventom reklamnej branže na Slovensku. Pravidelne sa ho zúčastní viac ako tisíc hostí z oblasti reklamy, marketingu, komunikácie, médií, zadávateľov, tvorcov a producentov. Aj tento rok podujatie podporia silné značky ako Audi, KPK Reklama, Zoznam.sk, Rádio Expres, Heineken, Kofola, Pernod Ricard a iní.
Organizátormi súťaže sú združenie najprestížnejších komunikačných agentúr Slovenska – Klub reklamných agentúr Slovenska, združenie kreatívnych pracovníkov v reklame – Art Directors Club Slovakia a MAFRA Slovakia – vydavateľ odborného mesačníka, ktorí sú zároveň aj reprezentantmi Cannes Lions na Slovensku.
Zdroj: eb.

