StoryEditor

Agentúry majú poslednú šancu prihlásiť sa do Cannes Lions

20.04.2016, 13:37
Deadline končí zajtra 21. apríla.

Na najväčší festival reklamy Cannes Lions sa môžu agentúry prihlásiť už len do zajtra. Pravideľne sa na festival prihlasuje vyše 40 000 prác z celého sveta. Tento rok pribudli tri nové kategórie a to konkrétne Digital Craft, ktorý má oslavovať umenie v technológiách, potom je to kategória Entertainment, v ktorej budú ocenené práce, ktoré dokážu upútať spotrebiteľa novým spôsobom, a nová je i kategória Entertainment Lions for Music. Pri tejto príložitosti prídu známe firmy na opulentné pódium rozprávať o tom, ako oni dokázali zaujať contentom.

Pravideľne posielajú slovenské agentúry do súťaže približne 50 prihlášok, s najväčším počtom pravideľne súťaží agentúra Jandl, ktorá ako jediná v histórii slovenskej reklamy doniesla minulý rok ocenenie - bronz. Pozrite si ukážku, za ktorú získala ocenenie:

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 09:12