Avon oslavuje 130. výročie a preto sa rozhodol odmeniť svojich najlepších spolupracovníkov. Najlepší reprezentanti AVONu sa stali hlavnými hrdinami imidžovej outdoorovej kampane. Na billboardoch a citylightoch sa objavili vo svojich rodných mestách. „Tento rok je pre nás špeciálnym, preto sme chceli aj úspechy našich pracovníkov osláviť spolu s nimi. Sú tými, ktorí si aj vďaka AVONu plnia sny a túžby. Prostredníctvom kampane chceme odkázať aj ďalším ženám, aby si verili a inšpirovali sa týmito skutočnými príbehmi,“ uviedla Eva Kandríková, PR a Advertising Specialist Slovensko.
Globálna rebrandingová kampaň Krásne pre seba bola spustená koncom roka 2015. Kampaň zdôrazňuje nielen ženskú krásu a individualitu, ale poukazuje predovšetkým na silu vôle každej jednej ženy. Priania a sny je tak možné premeniť na skutočnosť čoho sú dôkazom aj odmenení manažéri, ktorí si prostredníctvom AVONu plnia vlastné sny a ciele.
Zdroj: red