Televízia Markíza spustila kampaň s názvom “Dôveruj, ale preveruj!” na podporu brandu Televízne noviny. Markíza tiež kampaňou reaguje na celospoločenský problém nekontrolovaného šírenia dezinformácií z rôznych neserióznych zdrojov. Divákov upozorňuje na nebezpečenstvo, ktoré hrozí konzumovaním rôznych dezinformácií, konšpiračných teórií a hoaxov.
Dva televízne spoty režírované pražským režisérom Tomášom Kasalom upozorňujú na fakt, že nie všetko, čo počujeme alebo čítame, je hodné našej dôvery. „Je dôležité, aby sme boli objektívni, aby informácie, ktoré každý večer divákom ponúkame, boli overené a podložené, aby naši diváci nemuseli potom hľadať pravdu ešte niekde inde. Iba takto nám ostanú diváci aj naďalej verní,“ dodal riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky skupiny Markíza Henrich Krejča. Kampaň vyvrcholí fázou, ktorej headlinom bude výzva “Kto je tvoj zdroj?”.
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Creative Department
Creative Director: Simona Bubánová, Andrej Krátky, Roman Kettner
Art Director: Juraj Kusý, Roman Kettner
Postprodukcia: Braňo Pavlovič
Copywriter: Kristína Pavlendová, Juraj Kusý
Réžia: Tomáš Kasal, Michal Navrátil
Strategický supervising: Maroš Kemény
Zdroj: red

