Zdá sa, že v Indii prekonali mýtus, ktorého sa obávajú asi všetky reklamné agentúry - urobiť peknú reklamu na prací prášok. A nešli na to vôbec zložito. Zamerali sa na matku ako na ženu, ktorá musí v dnešnom svete toho veľa stihnúť od riadenia kancelárie až po riadenie domácnosti. BBDO v Indii vytvorili reklamu, v ktorej sa v emotívnom liste ospravedlňuje otec svojej dcére, akú veľkú chybu spravil na začiatku, keď si myslel, že pranie je záležitosťou výhradne žien. A neospravedlňuje sa iba dcére, ale aj svojej manželke. Vidí totiž, že zaužívaná hierarchia je v Indii stále dodržiavaná. Jeho dcéra si tiež našla manžela, ktorý má na pranie podobný názor ako otec doteraz. O to otca jeho prístup mrzí viac.
Druhá reklama síce nemá až taký emotívny náboj, ale podstata je rovnaká - kto povedal, že len žena musí prať? V reklame sa rozprávajú staršie indické ženy o tom, ako je dnes doba priaznivá pre ženy, keď sú schopné zarábať viac peňazí ako muži a postarať sa o seba. V pozadí sa dcéra jednej z nich práve pripravuje do práce, keď prichádza jej priateľ a je prekvapený, že nemá opraté svoje zelené tričko. V oboch spotoch prichádza produkt a značka až na úplný záver.
Zdroj: eb.