„Po kom to má?“ je jedna z otázok, ktorú si dávajú rodičia takmer neustále. A práve táto otázka sa stala mottom novej komunikačnej kampane značky Sunar, náhradnej kojeneckej výživy pre deti. Kampaň začala v marci a jej ťahúňom je online a hlavne nový TV spot. Zameriava na hlavné benefity, ktoré prinášajú produkty značky Sunar – rozvoj mozgu, imunitného systému a poznávacích funkcií. Je inšpirovaná bežnými životnými situáciami, v ktorých sa ocitajú všetky deti a ich rodičia. „Otázka Po kom to má? je v rodinách veľmi bežná. K fázi, v ktorej deti začíanajú spoznávať svet a skúšajú čo dokážu, tak nejako patrí. Sunar vďaka svojmu zloženiu (prítomnosťou železa) výrazne prispieva k správnemu vývoju koncentrácie, pamäte a všeobecnej schopnosti učiť sa nové veci. Preto je našim cieľom, aby pyšní rodičia na túto klasickú otázku, okrem po maminke a po ocinovi, odpovedali rovnako hrdo aj po Sunare,“ vysvetľuje Klára Jakubcová, Senior Category Manager Baby Toddler Milks ČR&SR.
Reklamný koncept pripravila agentúra Comtech.
História komunikácie Sunaru
2005 – 2010
Dlhodobá kampaň Vyástli sme na Sunare
2011/2012
Taktická kampaň, ktorá nadviazala na kampaň Vyrástli sme na Sunare
2012 - 2014
Kampaň Sme pripravní pre vaše malé hviezdy
Taktická kampaň na benefity Sunaru a mliečny tuk
2015
Sunar začal využívať videá na sociálnych sieťach
Zdroj: rm