StoryEditor

Značka Sunar má novú kampaň. Deti sú v nej nielen po mame, ale aj po Sunare

31.03.2016, 10:58
Tradičná značka kojeneckej výživy predstavuje nový komunikačný koncept. Pozrite si aj retro komunikáciu Sunaru.

„Po kom to má?“ je jedna z otázok, ktorú si dávajú rodičia takmer neustále. A práve táto otázka sa stala mottom novej komunikačnej kampane značky Sunar, náhradnej kojeneckej výživy pre deti. Kampaň začala v marci a jej ťahúňom je online a hlavne nový TV spot. Zameriava na hlavné benefity, ktoré prinášajú produkty značky Sunar – rozvoj mozgu, imunitného systému a poznávacích funkcií. Je inšpirovaná bežnými životnými situáciami, v ktorých sa ocitajú všetky deti a ich rodičia. „Otázka Po kom to má? je v  rodinách veľmi bežná. K fázi, v ktorej deti začíanajú spoznávať svet a skúšajú čo dokážu, tak nejako patrí. Sunar vďaka svojmu zloženiu (prítomnosťou železa) výrazne prispieva k správnemu vývoju koncentrácie, pamäte a všeobecnej schopnosti učiť sa nové veci. Preto je našim cieľom, aby pyšní rodičia na túto klasickú otázku, okrem po maminke a po ocinovi, odpovedali rovnako hrdo aj po Sunare, vysvetľuje Klára Jakubcová, Senior Category Manager Baby Toddler Milks ČR&SR.

Reklamný koncept pripravila agentúra Comtech.

História komunikácie Sunaru

2005 – 2010

Dlhodobá kampaň Vyástli sme na Sunare

 

2011/2012

 

Taktická kampaň, ktorá nadviazala na kampaň Vyrástli sme na Sunare

2012 - 2014

Kampaň Sme pripravní pre vaše malé hviezdy

 

 

Taktická kampaň na benefity Sunaru a mliečny tuk

 

 

2015

Sunar začal využívať videá na sociálnych sieťach

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 01:30