Dollar Shave Club je americká firma, ktorá predáva žiletky a doručí vám ich až ku dverám. Nedávno predstavili reklamu na nový rad mužskej kozmetiky. Videá sa zaoberajú dvoma extrémami, ku ktorým u mužov dochádza. Buď prípravky úplne ignorujú a skončia so zničenou pokožkou, alebo nejaké prípravky používajú, ale skončia s mastnou pokožkou. Každé video zo série končí vetou: Ľudia si to všimnú.
V prvom videu vidíme muža ako čaká na pracovný pohovor, no keď má niekomu podať ruku, je to sprevádzané zvukmi vŕzgajúcej suchej pokožky a celá situácia je nepríjemná.
V druhom videu sledujeme rannú konverzáciu kolegov v spoločnej kuchynke. Muž sa zúfalo snaží skryť svoje popraskané pery, ale jeho kolegyňa ho na ne aj tak upozorní.
V ďalšom videu vystupuje muž, ktorý sa pripravuje na dôležitú prezentáciu. Cez žalúzie však do jeho kancelárie prenikajú pásy ostrého svetla, ktoré sa mu nakoniec postará o nepríjemne spálenú tvár.
Nasledujú videá, ktoré ukazujú, ako to dopadne, ak sa už muži rozhodnú starať o svoju pleť, ale nevyberú si práve najlepšie prípravky.
Oproti vysušeným rukám tu máme veľmi mastnú pokožku, ktorá situáciu opäť znepríjemní.
Žiaden muž nechce používať balzam na pery, po ktorom vyzerá, ako keby používal lesk.
Tento muž použije hydratačný krém s ochranným faktorom, ale výsledkom je žiarivá pleť, ktorá každého oslepí.
Sériu videí uzatvára reklama, v ktorej sú zhrnuté všetky výrobky a tiež vysvetľuje, prečo je potrebné starať sa o pokožku, aj keď ste muž. Video pripomína westernový film s jemnou hudbou, text nahovoril hlboký mužský hlas a veci, ktoré nepriaznivo vplývajú na pokožku (slnko, vietor) sú vykreslené skoro ako záporní hrdinovia vo filmoch.
Zdroj: eb.