StoryEditor

Slovenská sporiteľňa bude mať reklamy so Selassiem

06.05.2016, 15:34
Youtuber bude hľadať obľúbené veci mladých.

Po spolupráci s youtuberom Gogom, ide Slovenská sporiteľňa do spolupráce i s youtuberom Selassie, ktorý je označovaný za jeho "parťáka". V najnovšej kampani banky bude Selassie promovať Space účty. Robiť to bude jazykom, ktorému rozumejú mladí. Banka má pripravené interaktívne aktivity, v ktorých bude Selassie hľadať najobľúbenejšie veci mladých. 

"Po minuloročnej úspešnej kampani na Space účty sme si dali cieľ využiť influencera pre našu značku v rozšírenej a  integrovanej podobe. Náš aktuálny koncept, ktorý pracuje s výsledkami prieskumu medzi mladými a s osobnosťou obľúbeného vlogera Selassieho, tento zámer dokonale vystihuje. Selassie reprezentuje komunikačný štýl cieľovej skupiny produktu, jej preferencie a životný štýl," uviedol Martin Hýrošš zo Slovenskej sporiteľne.

Spolupráca s youtuberom Selassiem bola zahájená na webe www.space.sk, ktorý pochádza z dielne online agentúry Core4/Tell it online.  ,,Kampaň sme postavili na jednotnom posolstve, ktoré nám má influencer pomôcť dostať do hláv mladých. Chceme vytvoriť silnú preferenciu, spojiť obľúbenosť účtu s obľúbenosťou Selassieho, nielen samoúčelne pracovať s Youtubermi, čo sa v segmente stalo módou," dodal Andrej Csino, Creative & Strategy director Core4/Tell it online. O ďalších aktivitách v rámci spolupráce Slovenskej sporiteľne a vlogera Selassieho sa dozviete počas priebehu kampane. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 08:02