Mobilný operátor Tesco mobile štartuje predaj nového predplateného programu Tesco mobile Bodka, s ktorým zákazník volá a SMS-kuje za 3,9 centa. Novinku podporuje kampaňou v Tv a online.
„Verím, že touto novou ponukou oslovíme aj tých, ktorí doteraz váhali, aby sa pridali k vyše 200-tisíc zákazníkom, ktorí si vážia svoje peniaze a vedia oceniť hodnotu, ktorú im za ne dávame. Aby sme im to uľahčili, zjednotili sme cenu volaní aj SMS na baťovských 3,9 centa, navyše bez akýchkoľvek háčikov. Zákazníci sa teda môžu na túto cenu spoľahnúť. Keď potrebujú volať či SMS-kovať – cena sa nemení podľa toho, akou vysokou sumou si dobili kredit či aktiváciou doplnkových služieb, ako je to u konkurencie. Dávame zákazníkovi jednu zrozumiteľnú výhodnú cenu, ktorá platí. A bodka,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.
Timing kampane: od 4. mája 2016 a predbežne do konca júna 2016
Posolstvá kampane: „Najvýhodnejšia cena 3,9 centa bez podmienok – Všetci mlčia ako sochy, lebo nie je výhodnejšia ponuka bez podmienok ako nová predplatená karta Bodka. A bodka.“
Mediálne nasadenie: TV, online, doplnková podpora launchu
Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy
https://www.youtube.com/watch?v=F4f-ubZCWUs&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Pbz0kwk0Y0A
https://www.youtube.com/watch?v=h_kf7PvI8f8
https://www.youtube.com/watch?v=r3KouqQT0GY
Zdroj: rm