StoryEditor

Tesco mobile má novú kampaň Všetci mlčia ako sochy

04.05.2016, 12:41
Kampaň na novú predplatenú kartu Bodka pochádza z dielne Istropolitana Oglvy.

Mobilný operátor Tesco mobile štartuje predaj nového predplateného programu Tesco mobile Bodka, s ktorým zákazník volá a SMS-kuje za 3,9 centa. Novinku podporuje kampaňou v Tv a online.

„Verím, že touto novou ponukou oslovíme aj tých, ktorí doteraz váhali, aby sa pridali k vyše 200-tisíc zákazníkom, ktorí si vážia svoje peniaze a vedia oceniť hodnotu, ktorú im za ne dávame. Aby sme im to uľahčili, zjednotili sme cenu volaní aj SMS na baťovských 3,9 centa, navyše bez akýchkoľvek háčikov. Zákazníci sa teda môžu na túto cenu spoľahnúť. Keď potrebujú volať či SMS-kovať – cena sa nemení podľa toho, akou vysokou sumou si dobili kredit či aktiváciou doplnkových služieb, ako je to u konkurencie. Dávame zákazníkovi jednu zrozumiteľnú výhodnú cenu, ktorá platí. A bodka,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.

Timing kampane: od 4. mája 2016 a predbežne do konca júna 2016

Posolstvá kampane: „Najvýhodnejšia cena 3,9 centa bez podmienok – Všetci mlčia ako sochy, lebo nie je výhodnejšia ponuka bez podmienok ako nová predplatená karta Bodka. A bodka.“

Mediálne nasadenie: TV, online, doplnková podpora launchu

Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy

https://www.youtube.com/watch?v=F4f-ubZCWUs&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Pbz0kwk0Y0A

https://www.youtube.com/watch?v=h_kf7PvI8f8

https://www.youtube.com/watch?v=r3KouqQT0GY

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 12:07