O2 od zajtra štartuje nový produkt s názvom Datahit (viac k produktu nájdete v tlačovej správe), ktorý bude podporený kampaňou od 7. apríla 2016. „Hlavnou témou našej novej kampane je nadčasovosť, pretože odteraz je nadčasový už aj mobilný internet od O2. Zákazníci si jednoducho aktivujú službu Datahit a neminuté dáta sa im prenesú do nasledujúceho obdobia. A ak by predsa svoje dáta minuli, automaticky sa im obnovia,“ približuje pre Stratégie Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
Kreatívne sa O2 rozhodlo pre odvážny krok a v TV spotoch sa po prvýkrát objaví známa tvár. „Úspešný, a predsa skromný Meky Žbirka sa ocitne v štúdiu s našimi modrými hrdinami. Spolu ukazujú zákazníkom, aké náročné je vytvoriť hit, ktorý obstojí v čase. Našťastie, nadčasový internet môžu mať odteraz poľahky všetci naši zákazníci,“ dodáva Martina Jamrichová. Keď bude k dispozícii TV spot s Mirom Žbirkom, Stratégie budú správu aktualizovať.
Okrem TV spotov O2 pripravilo špeciálny rádio spot na pokračovanie, niekoľko GIFov, vonkajšie nosiče aj so špeciálnym lentikulárnym prevedením, online riešenia a nový branding na predajne.
Vizitka kampane:
O2: Michaela Sakálová - Senior ATL špecialista, Martin Krajniak – Vedúci oddelenia marketingovej komunikácie,
Agentúra Nydrle+Semelak:
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Adam Jánoš, Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník,
Account Manager: Michaela Mitošinková, Tina Bineva
Zdroj: rm