StoryEditor

O najlepších e-shopoch na Slovensku je rozhodnuté

18.03.2016, 09:00
Najkvalitnejším e-shopom na Slovensku je Parfums.sk. Pozrite si celkové výsledky.

Najkvalitnejším e-shopom na Slovensku je Parfums.sk, ktorý sa stal absolútnym víťazom Ceny kvality v súťaži ShopRoku 2015.

Najlepšie e-shopy na Slovensku ocenil najväčší online porovnávač Heureka včera v Bratislave. Udeľoval ceny v troch kategóriách – Cenu kvality na základe recenzií a hodnotení od reálnych zákazníkov za uplynulý rok, ktorých bolo viac ako milión, Cenu popularity na základe hlasovania zákazníkov a Cenu Heureky. Tú vyberala odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Táto kategória je určená pre e-shopy, za ktorými stojí zaujímavý príbeh, majú sociálny presah alebo netradičný koncept.

Cena Kvality sa udeľuje na základe vyplnených dotazníkov Overené zákazníkmi a celkového hodnotenia e-shopu. Slováci ohodnotili za rok 2015 e-shopy vyše miliónkrát, nespokojní boli len v 4 percentách prípadov. Víťazi ShopuRoku si držia vysokú kvalitu, zákazníci ich hodnotia najviac a najpozitívnejšie.

Sekcie

Víťazi

Elektro

Sat. technika Ellano.sk

Výpočtová a telekomunikačná technika

Datacomp s.r.o.

Móda a doplnky

OutletExpert SK

Krása a zdravie

Parfums.sk

Detský tovar

Feedo.sk

Auto-moto

Olejcentrum

Šport a fitness

Snowboard-online.sk

Dom a záhrada

B2B Partner

Bývanie a design

STOKLASA veľkoobchod

Hobby

MUZIKER.sk

Zábava a voľný čas

Literama.sk

Erotický tovar

Kondomshop

Obchodné domy

Alza.sk

 

Cenu Heureky za rok 2015 získal e-shop rukahore.sk. „Je to inovatívny, originálny a užívateľsky veľmi príťažlivý e-shop, ktorý spojil viacero moderných a trendy značiek a zvučných mien pod jednou strechou. Porota ho vybrala, pretože vo svojej cieľovej komunite je už kultovým e-shopom, ktorý vždy určuje trendy,“ vysvetlil šéf Heureky a zároveň jeden z členov poroty Tomáš Braverman.

Cenu Popularity obhájil Mall.sk, ktorý vyzbieral najviac hlasov od slovenských zákazníkov. Táto cena je ocenením od samotných internetových užívateľov a jej obhajoba znamená, že e-shop si buduje lojálnu zákaznícku komunitu, ktorá sa do obchodu rada vráti a je s jeho službami a ponukou spokojná. 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 21:40