Škótska whisky Ballantine´s prichádza s novou kampaňou. Pre svojich fanúšikov ju značka predstavila v predstihu na Facebooku. V spote, ktorý v týchto dňoch uvádza, vidieť mladého muža, ktorý sa whisky napije a jeho okolitý svet sa náhle zmení. Reklama používa hlboké zábery, miestami bizarné ukážky ako tlkoť srdca, vosková pečať či vášnívé momenty milencov... To sa odohráva s každým novým dúškom whisky.
Ako hovoria zástupcovia Bellantine´s v oficiálnej správe, základom konceptu je vyzdvihnúť silu okamihu a jeho vychutnávanie si. Claimom novej kampane je "Skutočná chuť trvá dlhšie" a stretneme sa s ním aj v online reklame.
“Kvalitná whisky, akou je bezpochyby aj škótska Ballantine´s, je okrem iného aj o zanechaní silnej emocionálnej stopy. Naším cieľom bolo okrem dlhotrvajúcej chute ako produktového benefitu vyzdvihnúť, že pitie Ballantine´s je vykročením z davu a okamihom, ktorý si treba vychutnať. Niečím, čím sa náš konzument odlíši od väčšiny – pretože schopnosť vychutnávať si krátke okamihy života, spomaliť ich a tak ich uchovať v pamäti ho navždy robí unikátnym a skutočným," hovorí brand manažér Ballantine´s na Slovensku Matúš Kollár.
O online aktivity, ktoré budú nadväzovať na televíznu kampaň, sa postará TRIAD Advertising. Agentúra sa netají tým, že je so značkou pripravená súperiť s televíziou o plošný a pritom stále cielený zásah divákov. Bude zaujímavé sledovať, či sa jej to podarí.
Zdroj: red.

