Včera Kofola na svojom Facebooku avizovala, že sa fanúšikovia šušlavého psa môžu tešiť na nové časti kampane. Pes Ftefan sa vracia na internet a opäť chce osloviť mladú cieľovku.
V teasingovom videu hovorí svojou šušlavou rečou, že je späť a upozorňuje, že nebude sám. Zároveň sľubuje premiéru reklamy. Od publikovania si teasingové video na Facebooku získalo vyše 500 000 videní, ktoré sa stále zvyšujú. Teasing bol nasadený vo vysielaní väčšiny slovenských a českých televízií, pričom plynule na neho nadviazali prvé spoty kampane. Predtým sa objavil na Youtube, Facebooku a Instagrame.
"Parťáka" Ftefanovi v novej reklame robí melón, teda meflón v jeho reči. V spote sa Ftefan ocitne na tenisovom kurte s pánom Meflónom. Pomocou automatického nahadzovača loptičiek začne loptičky trieliť na melón, ktorý sa, ako inak, nemá ako brániť. Pozrite si, ako to dopadne. V závere sa pes spýta: Dáš si meflón? Pes tak po novom v reklamách propaguje novú melónovú pollitrovú príchuť Kofoly.
V druhom najnovšom spote Ftefan padá z lietadla, až na to, že stratí svojho nového kamaráta.
"Exekučne sme stavili na už overenú cestu 3D animácie v spolupráci s produkčnou spoločnosťou ALIEN,” hovorí creative team director Zaraguzy, Igor Majkút a dodáva: “Pripravili sme 5 spotov, pričom oproti minulému roku k nim pribudol teasing, teda akási prvá reklama na reklamu."
Kampaň sa objaví prvýkrát aj na Snapchate. „Na nej budú môcť fanúšikovia sledovať ďalšie vtipné príbehy Tunu a pána Meflóna, pričom všetky budú snímané netradične z pohľadu psíka,“ dodáva senior copywriter Jaroslav Vígh.
KREDITY KAMPANE:
Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
Graphic Designer: Michal Mazan, Andrej Nemček, Kristína Mazáková, Jozef Ľudrovan
Copywriter: Jaroslav Vígh, Michal Pastier
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Social Media: Martin Rajec
Account Manager: Miroslav Nádobrý, Marián Záhorec
Produkcia spotov: Alien studio
Kofola, a.s.: Lucia Tarbajovská, Senior Brand manager
Martin Macoun, Brand manager
Marcela Vuong, Junior brand manager