Slovenská značka kávy EBENICA COFFEE prešla po štyroch rokoch redizajnom. Mení logo a obaly produktov.
Relaunch značky uchopila strategicky aj kreatívne agentúra MARK BBDO. Nový koncept Meníme pohľad na kávu je nielen doslovným opisom série vizuálov, ale tiež predstavuje, akým spôsobom táto káva a všetko okolo nej vzniká. Tiež chce potvrdiť, že ide vlastnou cestou.
V novej kampani, ktorá má predstaviť redizajn, uvidíte sériu makrozáberov, ktoré ukážu detaily pri príprave kávy, ktoré voľným okom nevidíte. Spoznať by ste tak mali kávu skutočne zblízka. Fotografie sa tiež stali súčasťou nového dizajnu obalov a inovovaného webu a e-shopu.
Takto vyzerajú vizuály kampane, ktorá má nový dizajn kávy predstaviť.
EBENICA COFFEE je domáca značka, ktorá sa podľa prestížneho amerického Coffee Review radí k 10 najlepším espresso kávam v Európe.
Kredity kampane:
Názov: Meníme pohľad na kávu
Značka: Ebenica coffee
Reklamná agentúra: Mark BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Michal Szulányi
Copywriter: Michal Roháček, Petra Vitázková
Fotograf: Táňa Hojčová
Strategický supervising: Michal Blaha, Marek Fajčík
Zdroj: eb.