V kampani natočili videá, ako sa správajú dnešní dospelí.
Digitálna agentúra Core4 tell it online vyhrala tender a pripravila pre svojho klienta Imperator integrovanú kampaň na nový produkt Fernet Stock Grand. Kampaň má pripomínať vyzretú chuť Fernet Stock a kladie dôraz na chute dospelých.
Agentúra preto pripravila kampaň, v ktorej hlavnú úlohu hrá dospelý vyzretý muž, ktorý sa neuspokojí s bežnými vecami a vie presne, čo chce. Zároveň nežije na sociálnych sieťach v takej miere ako mladí. A takto isto sa profiluje i cieľová skupina kampane.
Fernet Stock Grand preto uviedol tri online videá, v ktorých tento vyzretý muž ukazuje, ako sa páni v jeho veku správajú - ako chatujú, ako si robia selfie či ako shareujú veci. Na záver vždy dodá: Treba na to vyzrieť.
„Pri tvorbe kampane sme sa zamerali na v súčasnosti najčastejšie používané výrazy mladých ako selfie, chat a zdieľanie a prostredníctvom vyzretého muža sme ich premietli do dospelej reality cieľovej skupiny, ktorá už na zábavu a komunikáciu používa iný sociálny nástroj – Fernet Stock Grand,“ hovorí creative & strategy director Core 4, Andrej Csino.
„V prvej vlne kampane sme sa zameriavali na produktové atribúty produktu. Vyzdvihli sme unikátnu chuť byliniek heroicky známeho Fernet Stock obohateného o chuť ovocia a čajového extraktu. Zrením v dubových sudoch sa ešte viac umocní bohatá a plná chuť nového Fernet Stock Grand. Nosnú ideu tejto komunikácie „Dozrel správny čas“ sa nám podarilo pretaviť do súčasnosti. Veľmi jednoduchým a vtipným odkazom sme prepojili cieľovú skupinu s produktom. V súčasnosti čoraz viac žijeme online, avšak „Stačí na to dozrieť“ a odhalíme pravý zmysel slov sharovania, chatovanie a selfie v skutočnej realite,“ hovorí Brand Manager Imperator, Ján Hybský.
Výstupom kampane sú online videá určené na Youtube, Facebook a kino reklamu, výstupy v rámci out of home a propagačné tlačoviny v rámci point of sale. Kampaň pôjde počas marca a apríla.
Zdroj: red