Už tento rok pôjdu paralympionici za svojimi víťazstvami na Paralympijské hry do Ria, na ktoré sa práve pripravujú. Aktuálna kampaň ich preto predstavuje priamo na slávnej pláži Copacabana aj s ich športovými disciplínami. Cieľom kampane je upevniť vnímanie paralympionikov ako normálnych športovcov, ktorí dosahujú vynikajúce výsledky vo svetovej konkurencii.
Kampaň Slovenského paralympijského výboru už druhý rok po sebe rozvíja koncept Paranormálnych hrdinov v Slovenskom paralympijskom družstve, ktorí sa dokázali vzoprieť svojmu osudu a aj napriek svojmu hendikepu poraziť samého seba. „Slovenský paralympijský výbor je odvážny klient, pokiaľ ide o to, ako komunikovať. Príkladom toho je komunikačná kampaň Paranormálni hrdinovia. Paralympionici sú profesionáli športovci prístupom, nie statusom. Komiksovým spôsobom sme stvárnili identitu štyroch paranormálnych hrdinov s „paranormálnymi schopnosťami,“ hovorí Peter Kuba z agentúry Roko. Kampaň ukazuje hrdinov v prenesenom slova zmysle tak, že ich počínanie je svojím spôsobom až hrdinský čin – vstať, ísť do práce, zarobiť si na seba, trénovať, reprezentovať, vyhrať pre Slovensko zlatú medailu.
Vizitka kampane:
Názov: Paranormálni hrdinovia
Klient: Slovenský paralympijský výbor
Timing: apríl – december 2016
Médiá: printy, ooh, neskôr aj tv
Agentúra: Roko
Strategy and Creative director: Peter Kuba, Štefan Bako
Art Director: František Malík
Copywriter: Štefan Bako
Account Director: Alexandra Váryová
Zdroj: rm