StoryEditor

Nová slovenská IT firma straší printami

22.04.2016, 08:00
Vizuálny koncept kampane je postavený na obrazoch „objektov“ zložených z pomotaných káblov, počítačov či RAMiek. Teda zo všetkého, čoho sa ľudia „boja“.

„V rámci zadania sme vychádzali z faktu, že väčšina ľudí je v problematike IT stratená. Je pre nich hotovou nočnou morou. Netušia, ako veci fungujú, čo všetko v rámci informatizácie spoločnosti a digitalizácie procesov potrebujú, čo majú robiť, ak sa vyskytne problém. Kľúčový odkaz je: Siecit vás zbaví nočných mor z IT,“ približuje ideu kampane Gabriela Richnavská, riaditeľka Koncept Zone. Podľa jej slov je cieľom kampane je predstaviť novú značku Siecit (spoločnosť vznikla oddelením od svojej materskej spoločnosti Pantheon Technologies – pozn. red.) ako relevantného hráča na trhu a docieliť jeho začlenenie na pomyselný zákaznícky shortlist v rámci IT segmentu. „Ako začínajúca spoločnosť sa chceme prezentovať komplexne. Nielen našimi kvalitnými službami a spoľahlivým partnerstvom ale aj štandardnými marketingovými nástrojmi. Cieľom je rozšíriť portfólio zákazníkov,“ hovorí Radoslav Novanský, obchodný riaditeľ Siecit.

Koncept kampane má ambíciu vyrušiť, s vtipnou nadsádzkou odkomunikovať 3 kľúčové produkty a bežné problémy klientov, ktoré Siecit denne rieši. Zároveň posolstvo prezentovať jasne tak, aby ho pochopili nielen ľudia z IT oblasti, ale tiež afinitná cieľová skupina, ktorá služby Siecitu pre každodenný chod firmy potrebuje. Kampaň hovorí jazykom štandardných užívateľov IT služieb.

Martin Zlejší, Creative Director pre tento projekt dodáva: „Do detailov prepracovanou vizualitou sme chceli docieliť WOW efekt a jasne sa odlíšiť od konkurencie. Koncept je vizuálne čistý a neprekombinovaný, ilustrácia spolu s wordingom sú jasnou skratkou ku key message.“

Vizuály sú prepojením ilustrácie a 3D vizuality. Zaujímavosťou je, že ilustrátor je maliar, ktorý robí aj voľnú tvorbu a tvorí tak, že využíva vlastné 3D vizualizácie, následne ich premaľováva a vzájomne kombinuje. Túto techniku využil aj pri kampani.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Strašidlá

Klient: Siecit

Nasadenie: print, OOH, online, PR

Timing: Apríl 2016+

Agentúra: Koncept Zone

Creative Director: Martin Zlejší

Ilustrácie: Drawetc

Executive Department: Gabriela Richnavská, Zuzana Beňová

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 18:06